Gå til innhold

Rulle ønskes kjøpt!


Draug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mens du venter på å få rulla di levert, skaff deg en tennisball eller noe slikt, og still deg ved en vegg og legg ballen imellom, så får du løst opp ryggen greit. Tar litt lengre tid å gå over alt, men fungerer veldig bra.

Kan gjøre det på golvet også om du trenger mer trykk.

Og vanlig skummrulle hjelper ikke så enormt mye, kommer veldig an på hvilken muskel som er stiv, når ikke de dyptliggende musklene. Jeg skal iallefall kjøpe rumble roller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du venter på å få rulla di levert, skaff deg en tennisball eller noe slikt, og still deg ved en vegg og legg ballen imellom, så får du løst opp ryggen greit. Tar litt lengre tid å gå over alt, men fungerer veldig bra.

Kan gjøre det på golvet også om du trenger mer trykk.

Og vanlig skummrulle hjelper ikke så enormt mye, kommer veldig an på hvilken muskel som er stiv, når ikke de dyptliggende musklene. Jeg skal iallefall kjøpe rumble roller!

Det fine med en tennisball/golfball er at du kan fokusere spesielle områder som du skal ha massert, ganske bra hvis man sliter med en spesiell muskel som er øm, så det er allerede noe jeg har brukt fra før av. Skumrulla er fin for å få åpnet brystryggen og få varmet opp til et skikkelig oppspenn i benk/kne/mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...