Draug Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei Leter etter en "rullle" - Vet ikke navnet på produktet men er den man ligger å gnir seg på etter endt styrketrening, f.eks. Noen som har en som gis bort eller selges, eller kanskje vet hvor man kan få kjøpt? Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preben35 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Myrevolution.no har rumble roller, den fungerer utmerket. Draug 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steele Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Gå for hard type! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg stemmer også for rumble roller fra myrev - kjøp en stor som hard/sort (til å ha hjemme) og en liten medium/blå til å ha med på trening og bruke de dagene den sorte gjør for vondt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg kjøpte min gjennom Ebay til under 200 kr. Tok en uke å sende fra England. Preben35 og jon321 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon321 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Noen som har prøvd den fra Gymgrossisten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Takk takk, dette jeg liker ved Fitnessbloggen, svar med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon321 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Smart med ebay ja. Tror jeg kjøper en derfra, billigere enn de norske nettbutikkene og bra omtale fra kjøperne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 En skumrulle kan ikke sammenlignes med rumble roller - og rumble roller blir minst like dyr å importere selv som å kjøpe fra myrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mens du venter på å få rulla di levert, skaff deg en tennisball eller noe slikt, og still deg ved en vegg og legg ballen imellom, så får du løst opp ryggen greit. Tar litt lengre tid å gå over alt, men fungerer veldig bra. Kan gjøre det på golvet også om du trenger mer trykk. Og vanlig skummrulle hjelper ikke så enormt mye, kommer veldig an på hvilken muskel som er stiv, når ikke de dyptliggende musklene. Jeg skal iallefall kjøpe rumble roller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Mens du venter på å få rulla di levert, skaff deg en tennisball eller noe slikt, og still deg ved en vegg og legg ballen imellom, så får du løst opp ryggen greit. Tar litt lengre tid å gå over alt, men fungerer veldig bra. Kan gjøre det på golvet også om du trenger mer trykk. Og vanlig skummrulle hjelper ikke så enormt mye, kommer veldig an på hvilken muskel som er stiv, når ikke de dyptliggende musklene. Jeg skal iallefall kjøpe rumble roller! Det fine med en tennisball/golfball er at du kan fokusere spesielle områder som du skal ha massert, ganske bra hvis man sliter med en spesiell muskel som er øm, så det er allerede noe jeg har brukt fra før av. Skumrulla er fin for å få åpnet brystryggen og få varmet opp til et skikkelig oppspenn i benk/kne/mark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draug Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Kjøpte en svart rumbleroller fra rawfitness, myrev var utsolgt.. Så da er jeg spent Den så brutal ut, meget brutal, gleder meg. Igjen takk for tips! Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.