Gå til innhold

Jobb som PT


Danhyl91

Anbefalte innlegg

Jeg har bare 1år igjen på min utdanning til å bli personlig trener og lurer på om noen vet om noen bra gym på østlandet som trenger/vil ha en ny utdannet PT hos seg. Blir ikke før August 2014, men vil være litt tidlig ute siden vi skal på utplassering dette skoleåret også. Har sett litt på Optimal trening og de virker meget bra så tror selv det er der jeg vil forhøre meg, men viss noen vet om noen andre bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok ikke rette plassen å legge ut noe som kan ligne på en dårlig jobbsøknad. Det er masse treningssenter på Østlandet, og det er bare å ta initiativ, reise rundt og levere søknader og snakke med dagliig leder. Optimal Trening er det nok vrient for en nyutdannet PT å komme seg inn i, da det er et kompetansesenter med stor K - det krever enorm kompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ikke rette plassen å legge ut noe som kan ligne på en dårlig jobbsøknad. Det er masse treningssenter på Østlandet, og det er bare å ta initiativ, reise rundt og levere søknader og snakke med dagliig leder. Optimal Trening er det nok vrient for en nyutdannet PT å komme seg inn i, da det er et kompetansesenter med stor K - det krever enorm kompetanse.

Hehehe :p nei var ikkje nokke jobbsøknad du ;) e jo et heilt år te så eg vil bare få litt info om kor da kan vera bra å jobba viss nokken har jobba der før elle ikkje :) blir litt vanskelig å levera inn søknada no eit heilt år før, men skal faktisk ein tur ned der no i sommar for å høra meg litt rundt, så var derfor eg spør. så eg slippe gå innom alle sentrane eg ser ;) Men Lene Alexandra jobbe vel der? var ikkje ho nyutdanna når ho starta då? Eg tenke no vertfall å forhøra meg hos de for de virker veldig bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :p nei var ikkje nokke jobbsøknad du ;) e jo et heilt år te så eg vil bare få litt info om kor da kan vera bra å jobba viss nokken har jobba der før elle ikkje :) blir litt vanskelig å levera inn søknada no eit heilt år før, men skal faktisk ein tur ned der no i sommar for å høra meg litt rundt, så var derfor eg spør. så eg slippe gå innom alle sentrane eg ser ;) Men Lene Alexandra jobbe vel der? var ikkje ho nyutdanna når ho starta då? Eg tenke no vertfall å forhøra meg hos de for de virker veldig bra. :D

Nei hun jobber ikke der lenger nå, men jeg vet dessverre ikke årsaken til det. Og du må jo bare forhøre deg, men de har en filosofi om at hver trener skal ha med seg noe unikt i bagasjen, så pass på at du har det om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...