Gå til innhold

hjelp, har blitt fryktelig sulten på kvelden..


newbody2014

Anbefalte innlegg

Har trent siden februar og siden da gått ned 19 kg.Bortsett fra de første 14 dagene av dietten har jeg ikke følt meg sulten.

Men siste uka kunne jeg ha spist kveldsmat 2 ganger.Men å spise kl 22-23 på kvelden vil jeg ikke da blir det ikke mye nedgang på vekta.Har spis en banan for å døyve sulten men synes ikke det hjelper no særlig.burde jeg spise mer gjennom hele dagen for å ikke bli sulten på kveldn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv Biorytmedietten. Som ikke er en diett, men en relativt enkel måte å legge opp spisemønsteret sitt. En av fordelene er at man kan legge seg mett og sove godt. Jeg følger denne måten å legge opp måltidene og trives med det.

Kaloriunderskudd er som det sies over her det viktigste og deretter å finne et spisemønster som passer din hverdag og kropp. Om det er lavkarbo, PF, biorytme eller annet betyr mindre.

Les her: Biorytme dietten | MyRevolution

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...