Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst å lese om styrketrening, kosthold, skade forebygging, annen trening ol. for å bli flinkere og få litt peiling osv, men synes det er vanskelig å vite hvilke bøker som virkelig er gode.

Hvis dere har noen yndlings bøker om disse temaene eller lignende temaer, så hadde jeg satt veldig pris på anbefalinger, gjerne skriv litt om hvorfor den er så bra også ^^

Fortsetter under...

Jeg likte Starting Strength (har ikke lest den 3. utgaven men den er vistnok enda bedre) og Practical Programming av Mark Rippetoe veldig godt. Bill Starr sin The Strongest Shall Survive er også ganske grei, men kosthold delen er noe (les, en del) utdatert og øvelsene er mye bedre beskrevet i Starting Strength.

Bøkene til Alan Aragon og Lyle McDonald er også vistnok veldig gode, men jeg har personlig ikke lest disse.

Gjest Slettet
Hei, jeg har lyst å lese om styrketrening, kosthold, skade forebygging, annen trening ol. for å bli flinkere og få litt peiling osv, men synes det er vanskelig å vite hvilke bøker som virkelig er gode.

Hvis dere har noen yndlings bøker om disse temaene eller lignende temaer, så hadde jeg satt veldig pris på anbefalinger, gjerne skriv litt om hvorfor den er så bra også ^^

Bøker/litteratur som omhandler trening/kost | Fitnessbloggen Forum

Ligger også en del andre tråder der ute ang bøker/litteratur ;)

Bøker/litteratur som omhandler trening/kost | Fitnessbloggen Forum

Ligger også en del andre tråder der ute ang bøker/litteratur ;)

aah, jeg regna med at det var tråder her inne fra før, men fant ikke noe når jeg søkte, så da oppretta jeg en ny tråd istede :)

Men da skal jeg sjekke ut den tråden der også ^^

Annonse

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...