Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- har det med og plutselig finne ut at det er så mye rart jeg lurer på her i verden akkurat der og da, at jeg må jammen ta og google det før jeg glemmer det!

- Så dukker det kanskje opp et nytt varsel på facebook eller fitnessbloggen, og da må jeg jo nesten sjekke ut det og før jeg kan fortsette.

- Trener

- kvesser blyanter til de er helt perfekte

- ''tegner'' på viskelæret med passer

Legger ut noen spørsmål i forumet i håp om å få svar som jeg kan sysselsette meg i

Leser om andre som gjør ting på fitnessbloggen fremfor å lese ;)

Ser hvor mange push ups jeg klarer

Ser hvor lenge jeg kan stå i hocky (herregud, jeg er så teit..)

Tenker ut om jeg skal kjøre styrke eller kondis i dag

Åpner og lukker boken

Bestemmer meg for hvilken merketusj jeg skal bruke 2-3 ganger

Planlegger lunsjen..

Ser på tv-shop.. Nei, så kjekt med vakuumposer til klærne liksom!

Leser nyheter, blogger...

Runder internett med stumble upon..

Surfer rundt og leser om trening/fitness og prøver å finne ut hvordan jeg skal legge opp treningen etter nyttår..

Sitter og har dårlig samvittighet for at jeg ikke leser til eksamen... :p Men klarer fortsatt ikke finne nok motivasjon til å sette i gang.. :(

Annonse

jippi :) rent glad ble jeg når jeg var ferdig med 20/30 oppgaver på en time :p

ja, sovna som en stein før ett, så ble faltisk noen sårt nødvendige timer. Skal ikke kimse av innsovningstabletter - fint å ha hvis man MÅ sove men vet man ikke klarer det.. :)

Det er kjipt å ligga i senga i timevis utan å få sova. Heilt normalt om ein skal noko viktig eller spanande dagen etterpå, men kroppen har nok ein evne til å mønstra litt ekstra krefter på mindre søvn i dei tilfella.

Annonse

Kollektivet har aldri vært så rent før, jeg har rydda, bretta og kasta en hel haug med klær, er så oppdatert på nettsider som jeg kan bli (har for eksempel lest igjennom hele forumet her nå), lagd masse masse mat, planlagt julegaver, kosthold, trening osv, og blitt utrolig god i Tetris. På tide å lære seg hele den europeiske unionen til eksamen denne uken kanskje?

Kollektivet har aldri vært så rent før, jeg har rydda, bretta og kasta en hel haug med klær, er så oppdatert på nettsider som jeg kan bli (har for eksempel lest igjennom hele forumet her nå), lagd masse masse mat, planlagt julegaver, kosthold, trening osv, og blitt utrolig god i Tetris. På tide å lære seg hele den europeiske unionen til eksamen denne uken kanskje?

Hehe! Lykke til!

Hehe! Lykke til!

Jo takk! Det kommer til å trengs. Har forresten bare lest forumet her inne siden jeg skrev det innlegget (Å herregud jeg må skaffe meg noe selvdisipli når det kommer til pensumlesing!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...