Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 1,78, 66kg og 68cm rundt midjen. Var 72cm da jeg veide 4-5kg mer for et par måneder siden. Rumpa er 97cm og var 102. Så ett kilo tilsvarer ca 1cm vekt opp/nedgang :)

Tips til smal midje: gainz på rygg og lår! ;)

Gainz på rygg og lår? Kunne du forklare? Er ikke helt inne på alle disse styrkebegrepene :-)

175cm, 75kg og 81cm rundt midjen ^^

Synes ikke magen min er så stor egentlig selv om den er 10-20cm større enn de fleste andre mager her.

Eier jo ikke midje og jeg er like brei rundt brystkassa som hofta, uten å ha midje-,- men er på magen jeg har mest fett, men er egentlig ganske fornøyd likevel og har ingen planer om å slanke meg med det første ^^ Først vil jeg bli drit sterk, så kan jeg pynte etterpå ;)

Annonse

Er 1,78, 66kg og 68cm rundt midjen. Var 72cm da jeg veide 4-5kg mer for et par måneder siden. Rumpa er 97cm og var 102. Så ett kilo tilsvarer ca 1cm vekt opp/nedgang :)

Tips til smal midje: gainz på rygg og lår! ;)

Det er faktisk min erfaring også. 1 cm opp/ned rundt livet tilsvarer ca 1 kg opp/ned på vekta.

Midjemål bør vel sees i sammenheng med hoftemål om det skal fortelle en noe?

Jeg var 70 cm ved sist måling rundt midjen. Målt om morgenen, før frokost og der det er smalest. Hoftemålet mitt er 92 cm. 173 cm lang.

Dog har jeg et slikt "pent" fødselsvedheng :grumpy: på nedre del av magen da, så her står centimetrene i kø!

Annonse

Gjest Hanne_

Størrelsesguide | H&M NO

En grei tabell for å "forutse" hvor mye man må gå ned for å nå ønsket størrelse. 4kg er ca en størrelse innen de minste størrelsene.

Problemet er når man begynner å løfte tungt, da samsvarer ikke midjemålet helt med hofter og rygg/bryst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...