Gå til innhold

Questbars....


HITFrank

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pleide først å handle Quest bars på iHerb! men syns leveringstiden var alt for lang, og fikk en pakke sendt tilbake derifra! :mad: inneholdt Quest bars og en liten boks vitamin C (n)

Handler nå vitaminer og sånt fra bodypower i sverige og Quest bar fra muskelproff.no som du nevner. Og en eller annen boks protein fra gymgrossisen, pf eller andre, men kommer helt an på prisene!

Har ikke noe å utsette på leveringstid og service hos muskelproff.no som du lurte på (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kokos- og cashewnøtt er veldig god, jeg! Og chocolate-peanutbutter! Brownie var OK. Cinnamonroll OK +. Har bestilt strawberry cheesecake nå, spent på den! Ellers synes jeg det er supert. Bestille fra iHerb! En og en pakke, under 150 NOk inkl frakt, og for 12 barer blir det jo en stykkpris på under 10 kr.

Dere som ikke liker questbars, husker dere å ha den 10 sek i mikroen først? Da blir de myke og gode, som kakedeig. Uten mikro er det jo murstein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kokos- og cashewnøtt er veldig god, jeg! Og chocolate-peanutbutter! Brownie var OK. Cinnamonroll OK +. Har bestilt strawberry cheesecake nå, spent på den! Ellers synes jeg det er supert. Bestille fra iHerb! En og en pakke, under 150 NOk inkl frakt, og for 12 barer blir det jo en stykkpris på under 10 kr.

Dere som ikke liker questbars, husker dere å ha den 10 sek i mikroen først? Da blir de myke og gode, som kakedeig. Uten mikro er det jo murstein!

Imponerende hvordan du klarer å får en stykkpris på under 10 kr når 12 barer koster ca 150 kr.

Men når det kommer til produktet har jeg smakt en del av de, men ble vel mest imponert av chocolate peanut, brownie og cashew-kokkos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke apple pie var noe god, men cinnamon roll var god. :)

Noen som har smakt chocolate chips cookie dough?

yepp, syntes ikke noe særlig om dem egentlig. Mine favoritter er applepie, chocolate peanut og brownie. Cinnamonroll er god også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Synes kokos- og cashewnøtt er veldig god, jeg! Og chocolate-peanutbutter! Brownie var OK. Cinnamonroll OK +. Har bestilt strawberry cheesecake nå, spent på den! Ellers synes jeg det er supert. Bestille fra iHerb! En og en pakke, under 150 NOk inkl frakt, og for 12 barer blir det jo en stykkpris på under 10 kr.

Dere som ikke liker questbars, husker dere å ha den 10 sek i mikroen først? Da blir de myke og gode, som kakedeig. Uten mikro er det jo murstein!

hvor kjøper du de fra? jeg kjøpte de for 295,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...