Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje ikke for deg som har en boks i 3 månder. vi som har 2 i månden så blir d litt

Jeg å kjæresten min bruker det sammen, han drikker nå nesten hver dag å bruker mye mere enn meg. Vi har nå hatt det i en måned snart å bare halve er brukt.

Synes cookies and creme og french vanilla fra chocolite er gode :D Ellers liker jeg ganske godt melkesjokoladesmaken til proteinfabrikken! (minus for at pulveret er liiitt vanskelig å løse opp i vann, men smaken er god!)

Har du smakt den med jordbær?

Jeg fikk den i posten i dag, men takler den ikke. Smaken er god, men ettersmaken minner meg om penicillin, og det brekker jeg meg av. Samboer likte den godt da. Tenker å prøve den i smoothies og sånt da, blir kanskje greit da :)

Har bestilt vanilla også, så håper den ikke har samme ettersmak. :)

Annonse

Har du smakt den med jordbær?

Jeg fikk den i posten i dag, men takler den ikke. Smaken er god, men ettersmaken minner meg om penicillin, og det brekker jeg meg av. Samboer likte den godt da. Tenker å prøve den i smoothies og sånt da, blir kanskje greit da :)

Har bestilt vanilla også, så håper den ikke har samme ettersmak. :)

Liker egentlig ikke jordbær/bærsmak på noen sånne tilsetningsgreier så nei.. Er mer ei sjokoladejente:D

Du kan prøve å søte den til med stevia eller noe!:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...