Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har vanskelig for å kutte ut sjokoladen, så anbefaler jeg Chevalier sine sjokolader som er søtet med Stevia, fantastisk gode! Fåes i alle slags varianter med vanilje-, karamell-, mint- og pistasjefyll m.m.. Helt himmelsk!

hørtes godt ut. hvor kjøper du disse? :)

Jeg opplevde at det desperate suget etter sukker dempet seg mye etter jeg la om kostholdet i retning lite karbohydrater. Ellers har jeg valgt å tillate meg å spise sunne hverdagsdesserter nesten hverdag. Jeg liker søte ting, og ser ikke noen grunn til å nekte meg selv søte ting. Ved å ha et kosthold som tillater noe søt, tror jeg at det for noen vil være lettere å ikke miste all kontroll konfrontert med kaloritette og karbohydratrike søtsaker.

Jeg bruker Natreen, Stevia og Sukrin i kombinasjon for å få den rette søtsmaken, istedet for sukker.

Mine favoritter: proteinmarengs, "sorbet av bær" 1 del frosne bær og 1del kesam i stavmikser, fun light - gele med kesam med søtning og vaniljeekstrakt (eller Stevia Vanilla creme), Atkins endulge barer, frukt med kesam osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...