Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor det hører til. Er jo ikke forebygging av skade akkurat, men har jo med mobilitet å gjøre! :)

Er det noen som har noen gode tøyetips? :)

Jeg er myk, men vil bli mykere. Gjerne i spagatene og i ryggen. Noen som vet om noe effektivt? Er ikke redd for at det skal gjøre vondt, bare jeg vet at det hjelper ;)

post-4393-14440945429623_thumb.jpg

Hvordan tøyer du?

Har du noen tips?

Hva hjelper egentlig?

post-4393-14440945426427_thumb.jpg

Fortsetter under...

Kan jo si noe om utganspunktet. Har ikke varmet opp, og er ellers stivere enn vanlig (en god del). Men er liksom her det ligger. Litt mørkt, sorry ;)

[ATTACH]109537[/ATTACH]

post-4393-14440945436371_thumb.jpg

Tja, har ikke fulgt noen oppskrift...

Har gått på kunstløp og driver nå med drill dans. Elsker å turne.

Så har noe myknet fra det vi driver med automatisk fra idrettene. Om du gjør et splitthopp i en dans, så blir den jo bedre og bedre av å øve på hele dansen. Men føler at det ikke holder. ;)

Har tøyd på ulike måter, og bruker spark for å varme opp. Litt vanskelig å forklare. Har også brukt tøyepartnere, så man presser i mor og slapper av mens den andre tøyer deg.

Det er mye uvitenhet ute å går - i begge idrettene. Så føler meg ikke trygg. Og vet ikke hva det er som har funket?

Har sittet og tøyd i spagat i to min per bein. Og så lærer jeg litt senere at det ikke er noen vits å tøye i en bevegelse i lenger enn. 30 sek. Og da føles det jo litt bortkasta ut å skulle holde i to minutter... :/

Ryggen tøyer jeg egentlig ikke... Vet ikke... ;)

Det er flere ulike måter å kunne tøye på;) men ikke så lett å skulle forklare det enklest mulighet. :)

Men kan godt skrive mer konkret om hvordan, om det er noen som lurer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...