Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor det hører til. Er jo ikke forebygging av skade akkurat, men har jo med mobilitet å gjøre! :)

Er det noen som har noen gode tøyetips? :)

Jeg er myk, men vil bli mykere. Gjerne i spagatene og i ryggen. Noen som vet om noe effektivt? Er ikke redd for at det skal gjøre vondt, bare jeg vet at det hjelper ;)

post-4393-14440945429623_thumb.jpg

Hvordan tøyer du?

Har du noen tips?

Hva hjelper egentlig?

post-4393-14440945426427_thumb.jpg

Fortsetter under...

Tja, har ikke fulgt noen oppskrift...

Har gått på kunstløp og driver nå med drill dans. Elsker å turne.

Så har noe myknet fra det vi driver med automatisk fra idrettene. Om du gjør et splitthopp i en dans, så blir den jo bedre og bedre av å øve på hele dansen. Men føler at det ikke holder. ;)

Har tøyd på ulike måter, og bruker spark for å varme opp. Litt vanskelig å forklare. Har også brukt tøyepartnere, så man presser i mor og slapper av mens den andre tøyer deg.

Det er mye uvitenhet ute å går - i begge idrettene. Så føler meg ikke trygg. Og vet ikke hva det er som har funket?

Har sittet og tøyd i spagat i to min per bein. Og så lærer jeg litt senere at det ikke er noen vits å tøye i en bevegelse i lenger enn. 30 sek. Og da føles det jo litt bortkasta ut å skulle holde i to minutter... :/

Ryggen tøyer jeg egentlig ikke... Vet ikke... ;)

Det er flere ulike måter å kunne tøye på;) men ikke så lett å skulle forklare det enklest mulighet. :)

Men kan godt skrive mer konkret om hvordan, om det er noen som lurer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...