Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18 år som trener aktivt innenfor kampsport og styrketrening flere ganger i uken. Kostholdet mitt har ikke akkurat vært det beste i det siste men er på vei til å sjerpe meg.

Spørsmålet mitt her er; hvordan kan jeg få finere lår, rumpe og legger.

Skjønner ikke hvorfor beine mine skal se så gale ut når jeg er så aktiv innenfor trening som jeg er.Overkroppen er helt perfekt, men ikke beina. Sliter med celulitter (appelsinhud) på baksidene av lårene og når jeg kniper huden sammen. Er dette et tegn på høy fettprosent? I såfall.. hvilke måter vil dere anbefale å gå ned i fettprosent på en raskest måte?... Vurdere å kjøpe sånne FatBurning pills men tar ikke sjansen på det.

Rumpen også.. den henger der den selvom jeg har ganske stor rumpe. Jeg trener jo regelmessig både bein og rumpe men skjønner ikke hvorfor det snart skal komme resultater(?)

Trenger mange gode råd her!!!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22020-hvordan-f%C3%A5-fine-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig hos jenter/kvinner.

Vi lagrer mesteparten av fettet på hofter, rumpe og lår. Sånn er det bare. Man kan ha en slank overkropp, men ha en høyere andel fett på underkroppen. Eneste måten å løse dette på er å øke muskelmassen i beina og redusere fettprosenten.

Ikke begyn å "tull" med fettforbrenningstilskudd. Gjør endringer i kostholdet og fortsett med styrketrening så kommer resultatene sagte men sikkert.

Mye bra mat og styrketrening er oppskriften på suksess.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...