Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal starte på nytt program om 4 uker, og tenkte egentlig å ha det programmet klart god tid i forveien slik at det ikke blir så mye fram og tilbake når man skal starte på nytt program.

Skal etter oppfordring fra en PT starte på et fullkroppsprogram.

Er det noen her som kan hjelpe meg med en godt oppsett?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21971-hjelp-til-oppsett-fullkroppsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt program, nøgd med det.

Onsdag - Tung mark

Markløft 3x3/4/5

Millitærpress 3x6

Lett benkpress med trege negativer og stopp

Bicepscurl

Leg ext

Fredag - Tung benk

Benkpress 3x3/4x4/6x6/3x8

Pullups 3 sett

Knebøy m stopp 5x5

Hamstring x 3

Dips x 3

Søndag - Tung bøy

Knebøy 3x3/4x4/5x5

Markløft fra kloss (lett)

Roing

Bicepscurl

Triceps pushdown

Legger

Annonse

Isåfall; hva slags fremgang har du hatt? Hva startet du på i kroppsvekt /knebøy / markløft / benk og hvor er du nå?

Nei framgangen var vel ikke så stor som man håpte på starting strenght, men så spiste jeg ikke optimalt heller slik som jeg gjør nå. Da jeg startet å trene for 1 år siden vippet jeg mellom 86-87 kg, nå veier jeg 93 kg.

Hvor mye jeg tok av hva husker jeg ærlig talt ikke så godt, jeg skrev ikke logg da, men tippet jeg lå på 70 kg i benk for 1 år siden.

Mark: 80 kg

Knebøy: 50 kg

Nå:

Benk: 82,5 4x4

Mark: 120 kg 4x4

Knebøy, øver teknikk med 70 kg-

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...