Ulrik Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 + + + ....Og livet mitt er komplett Slappfisken 1 Siter
Afterall Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Liker den siste. Som om det å åpne en hermetikkboks var en heksekunst til å begynne med liksom SlayerDad 1 Siter
Ulrik Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Liker den siste. Som om det å åpne en hermetikkboks var en heksekunst til å begynne med liksom mhm...tenk så mye lettere hverdagen hadde blitt om firstprice-tunfiskboksene magisk hadde blitt åpna ved et knappetrykk Siter
Afterall Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 mhm...tenk så mye lettere hverdagen hadde blitt om firstprice-tunfiskboksene magisk hadde blitt åpna ved et knappetrykk Høres ikke ut som den mest utfordrende hverdagen om en automatisk boksåpner står som nummer 4 på lista over ting du ønsker deg mest, etter Ferrari, bikinimodell og lekepark FatUnicorn 1 Siter
Ulrik Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Høres ikke ut som den mest utfordrende hverdagen om en automatisk boksåpner står som nummer 4 på lista over ting du ønsker deg mest, etter Ferrari, bikinimodell og lekepark Nå syns jeg du er veldig upressis her: Ferrari ENZO, MEGAN FOX, CALISTHENICSlekepark og automatisk boksåpner EDIT: kunne også tenkt meg en olabukse som passer. FatUnicorn 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.