Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veide 77 kilo og er 163høy, skal ned til 65 ca og inntar mellom 1600 og 2000 kallorier om dagen avhengig av trening.

Har nå trent 4-5 dager i uken trener 45 minutter hvor jeg har varmet opp med 10-15 minutter på tredemølla og kjørt styrketrening for nybegynnere med supersett.

Trent 1 mnd nå og nå står vekter på 79 kilo. HJELP

Spiser minst 400 gram grønnsaker og protein rik mat. Dessert skyr og jordbær om jeg har spist dessert.

Trener på morgenen før jobb og noen kvelder hopper jeg tau.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21732-hjelp-g%C3%A5r-bare-opp-i-vekt-ikke-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2000 kalorier er ganske mye for ei jente. Du bør ligge på 500-800 om dagen, om du ønsker å gå ned i vekt.

Det virker som du utelukkende har som prosjekt å spamme forumet med både hårreisende og manglende kunnskap, OG negativitet. Enig med Afterall at du bør slutte.

Annonse

Men husk også at hvis denne treningen er den eneste du gjør så er det faktisk ikke så mye. Mener ikke at du må TRENE mer men ikke undervurder effekten av hverdagsaktiviteen :) ofte når folk begynner å trene så kutter de (ubevisst) ned på annen aktivitet

Ja er helt ny, tror faktisk jeg har masse vann i kroppen føler meg givende og når jeg klemmer sitter avtrykket lenge

Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health: How to Deal With Water Retention: Part One

Litt lang..men nyttig:) mulig du får en "whoosh"-effekt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...