Jump to content

Amira88

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Gratulerer til deg også jeg er bare 6 uker har en sønn på 1 år og 6 mnd fra før.. prøver og fortsette med trening som normalt så jeg ikke går opp så my som sist da jeg var en sofa gris med stort behov for daglig sjokolade hehe
  2. Og er lei av alle som mener jeg skal kose meg ekstra nå som jeg spiser for 2!
  3. Helt enig LeanMachine!! Er nå blitt gravid og prøver og kose meg med hjemmelagde smoothie og hjemmelaget is, uten sukker! hehe og har dilla på frukt og bær.. bedre enn boller og sjokolade som jeg hadde sist svangerskap
  4. Så bra, jeg har ikke turt å hoppe av for har vært redd for å falle av når jeg hopper på men skal prøve i morgen
  5. Er det bra med Elipse maskinen også?
  6. Jeg teller sekunder fra farter er på 13,5 da begynner tellingen av 20 sek og setter ikke ned før det har gått 20 sek. Man kan ikke få hjertestans av og løpe så fort å ta en brå stopp/pause?
  7. Hei Har lest en del om dette nå og jeg har en del fett som skal brennes bort, veier nå 80 kg og er 163 høy, har trent masse styrke de siste månedene men ikke noe kondisjon og vekten øker. I dag varmet jeg opp 5 min med gange på nivå 6 på 3d møllen så løp jeg med nivå 13,5 da løp jeg hardt: 5: 15 sek 13,5: 20 sek 5:15sek 13,5: 20 sek Osv til jeg hadde gjort dette i 12 minutter var veldig svett og sliten etterpå og kjente det på kroppen. Er dette godkjent eller må man hoppe av møllen? jeg byttet på og løpe og gå på nivå 5 i pausene
  8. Får man kjøpt kalkun Bacon på vanlig matbutikk?
  9. Har tenkt litt på dette da jeg etter å ha trent 5 uker kun har gått opp i vekt, kanskje det er muskelmassen som har økt men fett gått ned ? Hvor mye muskelmasse kan man få på 5 uker med styrketrening for nybegynnere??
  10. Ja vet jeg har en aktiv liten sønn så er mye aktiv på fritiden sitter stille mye på jobb da
  11. Ja er helt ny, tror faktisk jeg har masse vann i kroppen føler meg givende og når jeg klemmer sitter avtrykket lenge
  12. Ja måler også og har ikke blitt noe mindre, men fortsetter så får vi se jeg har ikke noe stort underskudd da jeg prøver finne en livsstil jeg kan leve med
  13. Ja holdet gav seg faktisk litt i går, så fortsetter og løpe, Trente knebøy i går å klarer så vidt og gå i dag er sååå støl. No pain no gain
  14. Veide 77 kilo og er 163høy, skal ned til 65 ca og inntar mellom 1600 og 2000 kallorier om dagen avhengig av trening. Har nå trent 4-5 dager i uken trener 45 minutter hvor jeg har varmet opp med 10-15 minutter på tredemølla og kjørt styrketrening for nybegynnere med supersett. Trent 1 mnd nå og nå står vekter på 79 kilo. HJELP Spiser minst 400 gram grønnsaker og protein rik mat. Dessert skyr og jordbær om jeg har spist dessert. Trener på morgenen før jobb og noen kvelder hopper jeg tau.
  15. Takk for nyttig tips, jeg er amatør så blir helt klart på rack
×
×
  • Create New...