Gå til innhold

Koffeindrikker før og etter trening?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drikker kaffe fordi det er digg! Spiller ingen rolle om det er før eller etter trening.. Om jeg skal ha litt extra koffeinkick på en tung økt hender det jeg kjører på med redbull.. Bruker som regel den sukkerfrie fordi jeg spiser prøver å unngå sukkeret.. Det er antageligvis billigere med kaffe eller koffeinpiller, men, ja... Det må være opp til hver enkelt hva de foretrekker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det er greit før trening for energien sin del men hva med etter? Har noen ganger hørt at man ikke skal drikke kaffe og slikt etter treninga,men er det noe sannhet i det og hvorfor?:)

Høres ut som noe Broscience om at kaffe er vanndrivende osv.

Jeg drikker kaffe både før og etter trening(sålenge jeg ikke trener kjempe sent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å drikke kaffe fordi jeg sleit skikkelig med å holde meg våken gjennom dagen, var heelt underernært på søvn.. I starten likte jeg overhodet ikke smaken, men nå drikker jeg det hver dag til frokost og syns det er kjempedigg:nailbiting: clear.png Men ja, jeg mener ihvertfall at det bare er bra å drikke kaffe etter trening akkurat som å drikke det før trening, er jo deilig å få litt påfyll av koffein når man har trent skikkelig tungt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Høres ut som noe Broscience om at kaffe er vanndrivende osv.

Jeg drikker kaffe både før og etter trening(sålenge jeg ikke trener kjempe sent)

At koffein er vanndrivende, er Broscience?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...