Gå til innhold

Dine Spørsmål - Alles Meninger&Anbefalinger

Anbefalte innlegg

Hey, jeg tenkte at i stedet for at det kommer mange div ulike topicer som handler om ønskelige anbefalinger om ulike emner. Så kunne vi bare slå alle sammen i fellesskap under denne topicen. Så hvis du har noe du lurte på og trengte noe spesielt tips, råd, anbefaling etc om noe så kan du spørre her så får fellesskapet her på FB si deres egne meninger.

Det jeg lurte på var om noen har anbefalinger til perfyme for menn? Helst en perfyme som er all-round men ikke er alt for sterk av lukt. Noe lett og dufter godt som kan bli brukt f.eks til jobb, date, festkveld etc. Tar råd og anbefalinger av både han og hun, så bare til å komme med de du liker. Kan forutenom nevne at jeg er 22 år gammel, slik at det kanskje blir "lettere" å finne en som passer i forhold til alder også.

Fortsetter under...

Det jeg lurte på var om noen har anbefalinger til perfyme for menn? Helst en perfyme som er all-round men ikke er alt for sterk av lukt. Noe lett og dufter godt som kan bli brukt f.eks til jobb, date, festkveld .

Personlig syns jeg denne fra Lacoste er meget god! :)

075719550_075629337f62088179d4862c7294ada7fc2768b5e9919530f.jpg

Black-Code-is-Giorgio-Armani.jpg

Broren min hadde den tidligere og det endte opp med at jeg tok den fra han egentlig :p Haha, men ja den der lukter utrolig godt. Spesielt Aqua Giorgio Armani versjonen.

Calvin Klein - One :love: Jeg sniffer ukontrollert på alle som har den på, can't help it

Litt usikker om jeg har den rette perfymen i tanken men mente du den orginale CK - One som er hvit?

Annonse

Greit å nevne at det er din naturlige kroppslukt som avgjør om en parfyme passer til deg eller ikke. Ikke alle parfymer passer til alle. Har venninner som lukter dritdigg i parfymer som lukter helt jævlig på meg og omvendt. Et godt tips er at hvis du ikke kan lukte parfymen du har på deg selv, er det en god match :)

Greit å nevne at det er din naturlige kroppslukt som avgjør om en parfyme passer til deg eller ikke. Ikke alle parfymer passer til alle. Har venninner som lukter dritdigg i parfymer som lukter helt jævlig på meg og omvendt. Et godt tips er at hvis du ikke kan lukte parfymen du har på deg selv, er det en god match :)

Takker så mye for tilbakemeldingen og tipset, setter pris på det :)

Du nevnte at hvis du ikke kan lukte parfymen du har på deg selv, så er det en god match. Men vil ikke dette skje med alle parfymer du bruker over lengre periode? For jeg har alltid trodd at hvis du bruker parfymen over lengre periode så vil den til slutt bare "bli en del" av deg uten at du legger merke til lukten.

Jeg har brukt den samme i 10 år. Men ikke ha på for mye av den.

Lukter så digg at jeg har lyst på meg selv hele tiden!

12065.jpg

Så fant jeg en ny her for noen måneder siden. Skal kjøpe den når jeg går tom neste gang.

Viktor-and-Rolf-Spicebomb-Perfume-for-Men-01.jpg

Disse går ikke under såkalte lette parfymer da. Men de lukter jævlig digg. :)

Det jeg lurte på var om noen har anbefalinger til perfyme for menn? Helst en perfyme som er all-round men ikke er alt for sterk av lukt. Noe lett og dufter godt som kan bli brukt f.eks til jobb, date, festkveld etc. Tar råd og anbefalinger av både han og hun, så bare til å komme med de du liker. Kan forutenom nevne at jeg er 22 år gammel, slik at det kanskje blir "lettere" å finne en som passer i forhold til alder også.

Jeg syns davidoff - cool water er god :) Og en lyseblå flaske som jeg tror det står eternity på.

Takker så mye for tilbakemeldingen og tipset, setter pris på det :)

Du nevnte at hvis du ikke kan lukte parfymen du har på deg selv, så er det en god match. Men vil ikke dette skje med alle parfymer du bruker over lengre periode? For jeg har alltid trodd at hvis du bruker parfymen over lengre periode så vil den til slutt bare "bli en del" av deg uten at du legger merke til lukten.

Det vil jo være en tilvenningssak, siden sansene våre venner seg fort til nye ting. Men om du prøver en parfyme et par ganger og du kan lukte den hele tiden, så ville jeg nok valgt en annen :)

Annonse

Det vil jo være en tilvenningssak, siden sansene våre venner seg fort til nye ting. Men om du prøver en parfyme et par ganger og du kan lukte den hele tiden, så ville jeg nok valgt en annen :)

Ah, hehe ok. Skal huske på det til neste gang. Takker så mye for tilbakemeldingen og til alle andre som har kommet med anbefalinger så settes det pris på :D

Btw, også lurte jeg på noe annet. Jeg personlig har selv lyst å prøve tights, men føler bare at det blir litt rart hehe:p Men jeg vil tro det går over når jeg først har blitt vant til gå med tights. Har noen noe anbefalinger til hvilke tights som faktisk fungerer bra både til tungstyrketrening og løping som samt er tykk slik at det ikke synes så lett gjennom tightsen? Ser først og fremst etter de ordentlige standard bukse-lengde/hel-dekkende tights. Vet ikke om jeg akkurat beskrev det riktig, haha.

Ah, hehe ok. Skal huske på det til neste gang. Takker så mye for tilbakemeldingen og til alle andre som har kommet med anbefalinger så settes det pris på :D

Btw, også lurte jeg på noe annet. Jeg personlig har selv lyst å prøve tights, men føler bare at det blir litt rart hehe:p Men jeg vil tro det går over når jeg først har blitt vant til gå med tights. Har noen noe anbefalinger til hvilke tights som faktisk fungerer bra både til tungstyrketrening og løping som samt er tykk slik at det ikke synes så lett gjennom tightsen? Ser først og fremst etter de ordentlige standard bukse-lengde/hel-dekkende tights. Vet ikke om jeg akkurat beskrevet det riktig, haha.

Tights er mye mer komfortabelt å trene med en joggebukse/shorts (syns jeg da), så er vel bare å prøve. 2XU har bra tightser (jeg har fått gleden av å prøve en og skal kjøpe en hvis jeg klarer treningsmålene mine for halvåret :D yeey). Ellers bruker jeg sånne fra H&M, tror kanskje de har til menn og? De funker helt greit på budsjett (y)

Tights er mye mer komfortabelt å trene med en joggebukse/shorts (syns jeg da), så er vel bare å prøve. 2XU har bra tightser (jeg har fått gleden av å prøve en og skal kjøpe en hvis jeg klarer treningsmålene mine for halvåret :D yeey). Ellers bruker jeg sånne fra H&M, tror kanskje de har til menn og? De funker helt greit på budsjett (y)

Hehe, ok. Takker så mye for tilbakemeldingen (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...