Gå til innhold

Bunad eller kjoe/dress eller annet


J.N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes bunad er kjempefint, og venter på at mams skal bli ferdig med å sy min. Blir tromsbunad med gul vest, for der er jeg hjemmehørende, og alle har rød, så jeg vil ha gul :)

I år er jeg kjedelig og usosial, og stenger meg selv inne på fredag :)

Det er en fin bunad.

keep it up bunad patriot (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i kjole eller dress, kommer litt an på hvor surt og værbitt det er på nasjonaldagen ditt ;)Bunad blir altfor varmt for meg. Jeg synes det er fint, men ikke for min egen del.

Samtidig synes jeg en mann som har en stilig dress som sitter som dresser skal er hawt! :)

Og en kvinne med en fin kjole/annen kledning kan være like så fin som en bunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeeeee jeg kom endelig inn i bunaden min...

Etter en meget travel hverdag med tvillinger og amming, har vektnedgangen vært et faktum, og sammen med trening har jeg endelig kommet inn i bunaden på nytt... kjennes godt etter 3 år hvor jeg ikke har fått brkt den både pga overvekt og graviditet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns bunad er fint (dessverre er min ødelagt -.-), men kjole er gjerne finERE. Man føler seg kanskje mer feminin og sexy i en kjole - men veldig greit å bare slenge på bunad også - da slipper man tilbehørvalg, kjoleprøving, skovalg etc etc :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bunad er fint (dessverre er min ødelagt -.-), men kjole er gjerne finERE. Man føler seg kanskje mer feminin og sexy i en kjole - men veldig greit å bare slenge på bunad også - da slipper man tilbehørvalg, kjoleprøving, skovalg etc etc :p

Synes man fint kan se veldig feminin ut i bunad. Er jo masse smykker osv. Skoene er kanskje ikke av de vakreste, men det blir i alle fall ingen vaklende jenter i bunad.

Man er nok litt mindre sexy i bunad, men under pent tøy så skjuler det seg alltid enda penere undertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man fint kan se veldig feminin ut i bunad. Er jo masse smykker osv. Skoene er kanskje ikke av de vakreste, men de blir i alle fall ingen vaklende jenter i bunad i alle fall.

Man er nok litt mindre sexy i bunad, men under pent tøy så skjuler det seg alltid enda penere undertøy :)

Ja altså, var ikke noe negativt med bunad, men den dekker jo alt utenom hodet liksom :p Så sexy er det ikke. Men FINT er jo noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...