Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til online kaloridagbøker der man kan logge kaloriinntak og få presentert oversikt over makroer? Jeg bruker nå FitDay, men amerikanerne er så glade i å dele opp næringsinnhold i den idiotiske enheten "servings", så det blir en smule tungvint å legge inn alskens matvarer selv.

Fordelen med FitDay er at den er gratis :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20992-online-kaloridagb%C3%B8ker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Er det noen som har tips til online kaloridagbøker der man kan logge kaloriinntak og få presentert oversikt over makroer? Jeg bruker nå FitDay, men amerikanerne er så glade i å dele opp næringsinnhold i den idiotiske enheten "servings", så det blir en smule tungvint å legge inn alskens matvarer selv.

Fordelen med FitDay er at den er gratis :)

Online kostdagbok - Prøv gratis! Oppskrifter - Treningsdagbok - Egne matvarer - Viser næringsinnhold for alle næringsstoffer

Ernæring og treningsdagbok | MyLog

Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com

Bruker selv mylog, da diett.no er bare gratis i 7 dager :) fitnesspal+mylog er gratis :)

• 3 uker senere...

Annonse

www.Kaloridagboka.com er norsk og gratis. Finnes også som App for android: play.google.com/store/apps/details?id=com.kaloridagboka.app.

Sett sammen egne oppskrifter/måltider. Plukk fra "mest populære", "siste brukte", eller "oppskrifter/måltid" når du skal legge til mat.

Jeg vet ikke hva du mener med makroer (ny her...:oops:), men på greteroede (jeg vet - mener ikke du skal følge kosten deres!!) har de en dagbok som regner ut kalorier på gram/enheter. Du kan legge til egne oppskrifter, egne måltider du spiser ofte (ex. blåbær med cc). Du kan kjøpe tilleggstjeneste som regner ut %andel protein/fett/karb pr dag (men ikke gram dessverre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...