Gå til innhold

Jennifer Nicole Lee-fysikk; gode gener, triks og fanteri eller riktig trening?

Anbefalte innlegg

Denne damen her har blitt meget populær grunnet sin feminine og veltrente fysikk, selv etter å ha fått barn, vært lubben etc. Når jeg ser på treningstipsene hun gir, tenker jeg at hun må løfte tyngre enn dette til vanlig? Noen skriver om fettsuging and annet 'juks', noe jeg antar må være såkalte haters, men jeg tar meg selv i å være nysgjerrig på hvordan denne type fysikk kan bygges fra grunnen av. Hun ser jo bikinifitness-lekker ut, uten å være rippa, er symmetrisk uten å ha veldig mye skulder- og armmusklatur. Foruten brystimplantatene er dette drømmefysikken i mitt hode, og jeg vet mange piger ikke ender opp med å se slik ut hvis de 'løfter så tungt de klarer, fokuserer på baseøvelser og lavt antall reps'. Vi jenter bygger kanskje ikke like fort som gutta, men ved å kjøre hardt over lengre tid, får mange av oss langt større armer og ryggtavle enn denne snuppa her.

Mulig jeg ikke forstår nyansene i styrketrening godt nok, men jeg er nysgjerrig på hva DERE mener skal til for å oppnå denne type fysikk. SHOOT!! :happy:

Fortsetter under...

Aldri hørt om dama før. Synes hun var hottere i klippet enn i bikini, men må ha gått glipp av at noen helte en bøtte vann eller noe over henne. Treningen hun viste på klippet er likssom fjase trening i mine øyne, men alt er mulig for den som tror,og all trening er bedre enn ingen trening.

Jeg løfter så tungt jeg klarer og er på ingen måte stor.

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut men en slik kropp burde ikke være umulig å få til, tunge vekter typ 5x5 og cardio har jeg tro på, uten for lav fett% om du ikke vil se ripped ut.

99% av alle trenings videoer fra jenter på Youtube er tullball. Akkurat som 99% av alle trenings tips man kan lese om i KK osv.

Jenter bør trene som gutter, om de vil ha gode resultater.

Jeg kunne linka til masse andre bilder, men et kjapt søk på Google bekrefter vel at dama er veltrent? Flere fitness/bikini-damer som nevner henne som forbilde og motivasjon, derfor jeg sjekka treningsopplegget hennes i første omgang. I den sammenheng tenkte jeg det kunne vært morsomt å diskutere hvorvidt den type 'fitnesskjendiser' faktisk trener det samme opplegget som de selger, men hvis folk ikke synes hun ser trent ut, så forsvinner vel poenget :)

Annonse

99% av alle trenings videoer fra jenter på Youtube er tullball. Akkurat som 99% av alle trenings tips man kan lese om i KK osv.

Jenter bør trene som gutter, om de vil ha gode resultater.

Nå er vel hun litt mer populær enn en gjennomsnittlig youtuber. Hva gode resultater er, er meget subjektivt! Jeg har selv 'trent som en gutt' lenge og har vært fornøyd med det, men for mange går det en grense på hva man ønsker seg ifht størrelse på armer og rygg.

De som "kjøper" dette treningsopplegget er vel samme typen som kjøper en rosa boks med fitnessprotein til 4x kilosprisen av vanlig whey.

Hun ser helt vanlig ut. Slik ekstremt mange jenter ser ut, uten noe styrketrening, men med en vanlig fett%.

De som "kjøper" dette treningsopplegget er vel samme typen som kjøper en rosa boks med fitnessprotein til 4x kilosprisen av vanlig whey.

Hun ser helt vanlig ut. Slik ekstremt mange jenter ser ut, uten noe styrketrening, men med en vanlig fett%.

haha! ja ok

Jeg syns heller ikke hun så spesielt trent ut. Helt ok/greie gener og sikkert litt aktivitet.

Hvis jeg skal referere til noe så hadde jeg på disse to bildene ikke trent på 5 år, men det var jo ikke helt fiskeboller fordi. Så noen får det kanskje lettere enn andre (?)

post-22439-14440939588587_thumb.jpg

post-22439-1444093958776_thumb.jpg

Tror ikke at fitness sjefene har hun som forbilde. Bra, slank, og et eksempel på at sånn kropp får du ved å kjøre på den måten som hun gjør. Ikke stor, ikke spesielt definert muskler, slank og fast. Hadde jeg gått forbi henne på stranda, hadde jeg ikke tenkt at den dama, hun kjører TUNGT. Nei, og det ser du på henne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...