Gå til innhold

Forslag til gode brystøvelser?


Anna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slet også en del med skuldrene før, men etter jeg begynte med et smalere grep, type lillefinger 2-3 cm på innsiden av de "ringene" også satte større fokus på trening av rotator-cuff og baksiden av skulderne er jeg helt fin igjen.

Trente 1 år uten noe trening av bakside skuldre, begynte for ett par måneder siden, så kanskje brystet mitt har en lys fremtid allikavell? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framoverbøyd dips som Børge Fagerli anbefaler er min desiderte favorittøvelse for bryst. Har hatt mye problemer med skuldre selv og etter at jeg har byttet ut vanlig benk med dips og i tillegg jobbet mye med bakside skuldre og dynamisk oppvarming har skuldrene det bedre enn aldri før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framoverbøyd dips som Børge Fagerli anbefaler er min desiderte favorittøvelse for bryst. Har hatt mye problemer med skuldre selv og etter at jeg har byttet ut vanlig benk med dips og i tillegg jobbet mye med bakside skuldre og dynamisk oppvarming har skuldrene det bedre enn aldri før! :)

Kan du forklare meg hvordan Børge anbefaler dips, er veldig interessert i akkurat den øvelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...