Gå til innhold

hip/waist ratio


Deportista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Annonse

Der var måling for menn ja! 40 midje og 60 skulderbredde, så ratioen ble 0,67!

Hvordan målte du? Målebånd eller fra bilde? Jeg målte fra bilde som det sto i linken til Deportista, og fikk akkurat 0.6 :huh: (skuldre 1000px og midje 600px). men jeg har kanskje bare veldig smal midje, er ihvertfall ikke på langt når så godt bygd som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:eek: Herregud for en rygg på deg, mann!!!

Takk skal du ha!

Hvordan målte du? Målebånd eller fra bilde? Jeg målte fra bilde som det sto i linken til Deportista, og fikk akkurat 0.6 :huh: (skuldre 1000px og midje 600px). men jeg har kanskje bare veldig smal midje, er ihvertfall ikke på langt når så godt bygd som deg!

Målte på fremsiden da det var lettest, men målte som det stod på bildet.

ehhhhh......sttttttoler nå....fy flate hvorfor har du ikke vist oss disse før? :thumbsup: The King of WSR!!!

Hehe, vi får få Espen til å endre medlemstatusen min til det! Har jo postet litt bilder i loggen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 0,87 på den testen der jeg. Det har skjedd noe med midjemålet mitt etter at jeg begynte med styrke, blitt bredere rundt midjen enn jeg var før.Derav mindre differanse mellom hofte/midje.. hvor ble det av formene mine :cry: Men jeg vil da ikke anse meg selv for å være lubben akkurat:p er 1,72 og veier 63 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 0,87 på den testen der jeg. Det har skjedd noe med midjemålet mitt etter at jeg begynte med styrke, blitt bredere rundt midjen enn jeg var før.Derav mindre differanse mellom hofte/midje.. hvor ble det av formene mine :cry: Men jeg vil da ikke anse meg selv for å være lubben akkurat:p er 1,72 og veier 63 kg :)

Hehe du er nok ikke lubben da nei.. Jeg er 170 cm og 60 - 61 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...