Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Der var måling for menn ja! 40 midje og 60 skulderbredde, så ratioen ble 0,67! Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Deportista skrev: Nå fikk du en ny utfordring babe ut å måle nå 'sikle' Først leste jeg "ut å måle nå "sklie" :rofl: Det stokka seg litt Jepp. han må måle Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Stig Ingebrigtsen skrev: Der var måling for menn ja! 40 midje og 60 skulderbredde, så ratioen ble 0,67! Det var det jeg sa Du scorer bra der Siter
Deportista Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 "Stig Ingebrigtsen skrev: Der var måling for menn ja! 40 midje og 60 skulderbredde, så ratioen ble 0,67! "Jane skrev: Først leste jeg "ut å måle nå "sklie" :rofl: :rofl::rofl::rofl: Jane 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Deportista skrev: :rofl::rofl::rofl: Trenger vi ett bildebevis av de målene hehe Deportista 1 Siter
Kristianne Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Hahahah, dere, altså :rofl: Deportista 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Pics or it didnt happen haha.. Passer ikke helt inn i sammenhengen da men Siter
Deportista Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 "Jane skrev: Pics or it didnt happen haha.. Passer ikke helt inn i sammenhengen da men Jo da, jeg er trådstarter så det kan jeg bestemme hihihihi PS! Han holder nok på å redigere de nå skal du se :whistling: Jane 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Deportista skrev: Jo da, jeg er trådstarter så det kan jeg bestemme hihihihi PS! Han holder nok på å redigere de nå skal du se :whistling: Det er bes for han det Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Hrmf, stoler dere ikke på meg?! Eileen, Jane og Deportista 3 Siter
Eileen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Herregud for en rygg på deg, mann!!! Jane, Deportista og Stig Ingebrigtsen 3 Siter
Alexander V Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Stig Ingebrigtsen skrev: Der var måling for menn ja! 40 midje og 60 skulderbredde, så ratioen ble 0,67! Hvordan målte du? Målebånd eller fra bilde? Jeg målte fra bilde som det sto i linken til Deportista, og fikk akkurat 0.6 (skuldre 1000px og midje 600px). men jeg har kanskje bare veldig smal midje, er ihvertfall ikke på langt når så godt bygd som deg! Deportista 1 Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Deportista skrev: ehhhhh......sttttttoler nå....fy flate hvorfor har du ikke vist oss disse før? :thumbsup: The King of WSR!!! Se i loggen hans:oops: Muskelmann Stig Ingebrigtsen, Deportista og Eileen 3 Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Eileen skrev: Herregud for en rygg på deg, mann!!! Takk skal du ha! "Alexander V skrev: Hvordan målte du? Målebånd eller fra bilde? Jeg målte fra bilde som det sto i linken til Deportista, og fikk akkurat 0.6 (skuldre 1000px og midje 600px). men jeg har kanskje bare veldig smal midje, er ihvertfall ikke på langt når så godt bygd som deg! Målte på fremsiden da det var lettest, men målte som det stod på bildet. "Deportista skrev: ehhhhh......sttttttoler nå....fy flate hvorfor har du ikke vist oss disse før? :thumbsup: The King of WSR!!! Hehe, vi får få Espen til å endre medlemstatusen min til det! Har jo postet litt bilder i loggen min da. Eileen og Deportista 2 Siter
Deportista Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 "Stig Ingebrigtsen skrev: Har jo postet litt bilder i loggen min da. Flott, logger meg først ut så du ikke ser jeg kikker da Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Haha, han liker sikkert kikkere Deportista 1 Siter
Eileen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 jeg fikk 0,87 på den testen der jeg. Det har skjedd noe med midjemålet mitt etter at jeg begynte med styrke, blitt bredere rundt midjen enn jeg var før.Derav mindre differanse mellom hofte/midje.. hvor ble det av formene mine Men jeg vil da ikke anse meg selv for å være lubben akkurat:p er 1,72 og veier 63 kg Siter
Jane Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Eileen skrev: jeg fikk 0,87 på den testen der jeg. Det har skjedd noe med midjemålet mitt etter at jeg begynte med styrke, blitt bredere rundt midjen enn jeg var før.Derav mindre differanse mellom hofte/midje.. hvor ble det av formene mine Men jeg vil da ikke anse meg selv for å være lubben akkurat:p er 1,72 og veier 63 kg Hehe du er nok ikke lubben da nei.. Jeg er 170 cm og 60 - 61 kg Eileen 1 Siter
Eileen Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 "Jane skrev: Hehe du er nok ikke lubben da nei.. Jeg er 170 cm og 60 - 61 kg Vi er vel sånn ca i lik vektklasse vi da Har du fått større midje etter at du begynte med styrketrening, eller er det bare meg ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.