Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Min nåværende bøtte med proteinpulver (whey tech) begynner å ta slutt, og må derfor snart gå til innkjøp av en ny. Har derfor et spørsmål til dere:

Hva er forskellen på 100% Whey og Whey tech fra proteinfabrikken? Plusser og minuser med hver av dem? Prøver så godt jeg kan å ha et kosthold med lite karbohydrater, og ser jo at 100% whey inneholder minst, men er det noe viktig jeg går glipp av ved å bytte fra Whey tech?

Skrevet

Whey tech er dyrere, har ubrukelige aminosyrer og er bortkasting av penger. 100% whey er billigere i forhold til tech, men er fortsatt dyrt ift hva du kan få. Om smak betyr noe kan du gjøre det veldig mye bedre IMO. Hvorvidt det er etpar gram karbohydrater i pulveret ditt bør virkelig ikke bekymre deg.

Skrevet

Bestilte meg 3 kg med activate elite gold(double rich chocolate mocca) fra norkost, og må si meg veldig fornøyd med den. Også hørt mye positivt om activate pro blend også. Super rask levering er det også :)

Skrevet

Bruker jordbærsmaken. Grei pris, grei nok smak og enkel tilgjengelighet. Og sikkert mer enn god nok tenker jeg. Tviler på at microforskjellene i de forskjellige merkene gjør det store utslaget i kroppen min.

Skrevet

MYO 3x Whey proteinet fra XXL: 3kg = 480,- (om jeg ikke tar mye feil)

Porsjon: 100g

Kalorier: 366 kcal

Fett: 4.5 g

Protein: 76 g (1g koster: 0.21kr)

Karbohydrat: 5.5 g

Elite gold: 3kg = 849,- (649,- om du kjøper i bulk, gratis frakt)

Porsjon: 100g

Kalorier: 367.5 kcal

Fett: 1.5 g

Protein: 86 g (1g koster: 0.33kr (0.25kr i bulk))

Karbohydrat: 2.5 g

Ang microer som du er inne på, skal jeg ikke si noe om, da jeg ikke har dunken med 3X whey foran meg, men prisdifferansen er faktisk ganske liten pr. g protein.

Jeg kommer ikke til å gå tilbake til MYO 3x Whey igjen, men det er min smak :)

Skrevet

Faktisk litt overrasket over forskjellen i proteininholdet. Bra det finnes sånne som deg som leser på lappen og informerer oss andre :)

Edit: Men for sånne mosjonister som meg er vel forskjellene så små at det bare er å gå etter smaken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...