Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Min nåværende bøtte med proteinpulver (whey tech) begynner å ta slutt, og må derfor snart gå til innkjøp av en ny. Har derfor et spørsmål til dere:

Hva er forskellen på 100% Whey og Whey tech fra proteinfabrikken? Plusser og minuser med hver av dem? Prøver så godt jeg kan å ha et kosthold med lite karbohydrater, og ser jo at 100% whey inneholder minst, men er det noe viktig jeg går glipp av ved å bytte fra Whey tech?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20366-valg-av-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whey tech er dyrere, har ubrukelige aminosyrer og er bortkasting av penger. 100% whey er billigere i forhold til tech, men er fortsatt dyrt ift hva du kan få. Om smak betyr noe kan du gjøre det veldig mye bedre IMO. Hvorvidt det er etpar gram karbohydrater i pulveret ditt bør virkelig ikke bekymre deg.

Annonse

MYO 3x Whey proteinet fra XXL: 3kg = 480,- (om jeg ikke tar mye feil)

Porsjon: 100g

Kalorier: 366 kcal

Fett: 4.5 g

Protein: 76 g (1g koster: 0.21kr)

Karbohydrat: 5.5 g

Elite gold: 3kg = 849,- (649,- om du kjøper i bulk, gratis frakt)

Porsjon: 100g

Kalorier: 367.5 kcal

Fett: 1.5 g

Protein: 86 g (1g koster: 0.33kr (0.25kr i bulk))

Karbohydrat: 2.5 g

Ang microer som du er inne på, skal jeg ikke si noe om, da jeg ikke har dunken med 3X whey foran meg, men prisdifferansen er faktisk ganske liten pr. g protein.

Jeg kommer ikke til å gå tilbake til MYO 3x Whey igjen, men det er min smak :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...