Gå til innhold

Noe vits å kjøpe dyrere whey protein?

Anbefalte innlegg

Gjest GuJunPyo

Hei, på gymgrosisten står det 100 % whey gold standard 298 pr kg. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Mens jeg fant Smarts supps whey protein for 129 kr pr kg kg http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/smartsupps-whey-protein-2-kg

Jeg lurte på om hvilke av dem har best kvalitet og om jeg får noe dårligere gains av å kjøpe Smarts supps whey protein isteden for gold standard som er billigere?

Fortsetter under...

Du må nesten ta en personlig vurdering — det blir litt som å stikke en tur på solariumet, og velge mellom en überchill seng med nakkestøtte, behagelig musikk og deilig varme, eller en seng som stinker svette, ubehagelig plastikkbelegg og krisedårlig listepop på anlegget. Resultatet er gjerne ~ det samme, men det er en større sjanse for at du holder det gående med kvalitet.

Proteinpulver er gjerne proteinpulver (i grove trekk), med noen mindre forskjeller, men personlig betaler jeg heller noen hundrelapper ekstra for et produkt jeg veit er reinere i næringssammensetninga, smaker digg og blander seg ut uten problemer. Det er ikke veldig behagelig å sluke 2-3 shakes daglig som du brekker deg av, og som attpåtil er full av klumper og lukter ekkelt.

Whey Gold Standard du lenker til er herlig! (y) Av erfaring smaker de billigpulverne total dynge, og jeg har smakt mange typer …

Gjest GuJunPyo
Du må nesten ta en personlig vurdering — det blir litt som å stikke en tur på solariumet, og velge mellom en überchill seng med nakkestøtte, behagelig musikk og deilig varme, eller en seng som stinker svette, ubehagelig plastikkbelegg og krisedårlig listepop på anlegget. Resultatet er gjerne ~ det samme, men det er en større sjanse for at du holder det gående med kvalitet.

Proteinpulver er gjerne proteinpulver (i grove trekk), med noen mindre forskjeller, men personlig betaler jeg heller noen hundrelapper ekstra for et produkt jeg veit er reinere i næringssammensetninga, smaker digg og blander seg ut uten problemer. Det er ikke veldig behagelig å sluke 2-3 shakes daglig som du brekker deg av, og som attpåtil er full av klumper og lukter ekkelt.

Whey Gold Standard du lenker til er herlig! (y) Av erfaring smaker de billigpulverne total dynge, og jeg har smakt mange typer …

Er enig med deg der! Men jeg har desverre et begrenset antall med penger. Og ifølge reviews jeg har lest på internett smaker sjokolade shaken godt med nesquick smak, men at den er klumpete.

Hva slags forskjell gjør det om det løser seg ut dårlig og klumpete annet at det er ubehagelig, får jeg mindre/dårligere proteiner/gains av det?

Annonse

Kva meiner du med reinare i næringssammensetninga? :)

Mindre karbohydrater og fett. Det er tross alt proteinene du betaler for.

Hva slags forskjell gjør det om det løser seg ut dårlig og klumpete annet at det er ubehagelig, får jeg mindre/dårligere proteiner/gains av det?

Neida, så lenge du får det i deg, er det samma om det er flytende eller med fast konsistens, med eller uten klumper. Spørsmålet er mer om det kommer opp igjen … ;)

Smarttsupps må jeg si jeg er ekstremt positivt overraske over! Utrolig god sjokoladesmak og blander seg bra. Har alltid kjøpt gold standard 100% whey, men smaken var såpass god at smartsupps ble vinner til meg, er jo halv pris!!

Annonse

Gjest GuJunPyo
Mindre karbohydrater og fett. Det er tross alt proteinene du betaler for.

Neida, så lenge du får det i deg, er det samma om det er flytende eller med fast konsistens, med eller uten klumper. Spørsmålet er mer om det kommer opp igjen … ;)

Beklager for min uvitenhet, men hva mener du om det kommer opp igjen? :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...