Gå til innhold

De beste personlige trenerne i Norge?


Danhyl91

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvem som er de beste personlige trenerne har i landet? Lurer på dette fordi vi skal nesteår via høgskulenskulen i Sogndal gå på utplassering på et valgfrit treningssenter eller lignende. Dette er ikke før etter nyttår og etter at vi har levert inn bacheloroppgaven vår, men tenkte å forhøre meg litt rundt for å få litt innputt viss noen vet om noen personlige trenere som sitter inne med enormt mye kunnskap eller er en selv :D Det hadde vært en drøm å fått lære av noen som har oppnådd mye innenfor treningsverden ;)

Hadde vært ein fordel om dokke eventuelt veit kossen eg kan kontakta dei for å høra om dei ønske å ha meg på utplassering i noen uker :) Og kanskje tilogmed få jobbe der når eg e ferdig utdanna om 1år ;) Setter stor pris på svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at noe som også spiller inn er personlighet, kjemi med vedkommende og ikke minst mål. Noen ønsker å bli størst mulig, andre sterkest, mens andre igjen kun estetikk osv. Det er nok viktig å finne en PT som er god på det du ønsker og bruker en tilnærming du er komfortabel med. Resultatet vil nok en god PT gi uansett?

Vil anbefale deg dette PT-senteret i oslo: OptimalTrening

Dette er et rent PT- og kompetansesenter hvor det er flere kjente navn innenfor treningsbransjen, som Fagerli og Norum som er nevnt over. Der kan du lese om de ulike PTene og finne en du tenker kan passe deg. De har ulike treningsfilosofier, men jeg tror nok at dersom du hadde fulgt opplegget hadde du nok fått resultat uansett hvem du velger. Noen av dem har den typiske "pumpe"-tilnærmingen til trening, som for eksempel Adrian Paul, andre fokuserer nesten utelukkende på baseløft slik Martin Norum gjør, mens andre igjen kjører veldig alternativt til "vanlig" oppfattelse av muskelvekst og kjører majoriteten av øvelsene i TRX. sjekk ut senteret - du vil ikke angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at noe som også spiller inn er personlighet, kjemi med vedkommende og ikke minst mål. Noen ønsker å bli størst mulig, andre sterkest, mens andre igjen kun estetikk osv. Det er nok viktig å finne en PT som er god på det du ønsker og bruker en tilnærming du er komfortabel med. Resultatet vil nok en god PT gi uansett?

Vil anbefale deg dette PT-senteret i oslo: OptimalTrening

Dette er et rent PT- og kompetansesenter hvor det er flere kjente navn innenfor treningsbransjen, som Fagerli og Norum som er nevnt over. Der kan du lese om de ulike PTene og finne en du tenker kan passe deg. De har ulike treningsfilosofier, men jeg tror nok at dersom du hadde fulgt opplegget hadde du nok fått resultat uansett hvem du velger. Noen av dem har den typiske "pumpe"-tilnærmingen til trening, som for eksempel Adrian Paul, andre fokuserer nesten utelukkende på baseløft slik Martin Norum gjør, mens andre igjen kjører veldig alternativt til "vanlig" oppfattelse av muskelvekst og kjører majoriteten av øvelsene i TRX. sjekk ut senteret - du vil ikke angre :)

Takk for svaret, men eg ska ikkje ha treningsprogram av dei eg ønske meg eit senter som eg kan være utplassert på ;)

For eg holder på med utdanning innenfor trening ;) Tar ein bachelor i idrett, fysisk aktivitet og helse og der får vi PT utdanningen og ernæringskurs det siste semesteret og da vil eg veldig gjerne finne ein bra plass som jeg kan være utplassert noen uker for å lære mest mulig og for å kanskje imponere og gjøre eit godt inntrykk som kan skaffe meg en jobb eller gode relasjoner :) Men takk for svaret og eg ska sjå nermere på dette senteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...