Gå til innhold

Trenger tips fort!


Cile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du kjøpe ferdig kake? Eller ingredienser til kake? På noen arbeidsplasser har man jo muligheten til å bake selv..

(hvis du skal bake neste gang det er din tur;)

Pavlova – matprat.no

DENNE... JUST SAYIN. Også tips til lagvis "påsmurning"

1. eggekrem (gulkrem)

2. bananbiter (disse under 3. pisket krem - for de blir jo brune)

3. pisket krem

4. bær (jordbær/blåbær/bringebær - you choose) og kiwibiter

5. revet mørk sjokolade eller daimkuler)

dette druses på rett før servering.. NYDELIG:love: fruktig, søtt og sprøtt.

skal du kjøpe ferdigkake, så hadde jeg satset på gulrotkake. Høres jo "sunt" ut. For hvor sunn kan kjøpekaker bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke hver fredag det er. Er spesielt hvis han ene kollegaen min er her så vil han ha. :p Så da blir det litt tilfeldig hvem som stikker og kjøper ferdigkake.

Jeg så egentlig for meg å kjøpe inn masse frukt som jeg kuttet opp, hadde over litt vaniljekesam og kanskje noe hakket 70 % sjokolade. Er ikke så mange hjelpemidler på spiserommet, men jeg kunne vel fått det til om jeg hadde hatt litt bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hver fredag det er. Er spesielt hvis han ene kollegaen min er her så vil han ha. :p Så da blir det litt tilfeldig hvem som stikker og kjøper ferdigkake.

Jeg så egentlig for meg å kjøpe inn masse frukt som jeg kuttet opp, hadde over litt vaniljekesam og kanskje noe hakket 70 % sjokolade. Er ikke så mange hjelpemidler på spiserommet, men jeg kunne vel fått det til om jeg hadde hatt litt bedre tid.

Da kan du jo ihvertfall overraske med kake en fredag, om de ikke forventer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...