02-snapper Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 kanskje et dumt spørsmål, men det driter jeg (litt) i: Jeg pleier å drikke en gainer, eller proteinshake + melk, etter styrketrening. Målet er å bygge muskler da jeg er relativt spinkel. Matlysten er som regel veldig laber etter trening, men pleier å komme seg etter noen timer, så får alltid inn et solid kveldsmåltid. Spørsmålet mitt er dermed om det er like greit å heller drikke shaken rett før eller underveis i økten istedenfor etterpå. Vil ikke det gi ca samme effekt ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Null stress å ta shaken rett før trening eller underveis ja. 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 kanskje et dumt spørsmål, men det driter jeg (litt) i: Jeg pleier å drikke en gainer, eller proteinshake + melk, etter styrketrening. Målet er å bygge muskler da jeg er relativt spinkel. Matlysten er som regel veldig laber etter trening, men pleier å komme seg etter noen timer, så får alltid inn et solid kveldsmåltid. Spørsmålet mitt er dermed om det er like greit å heller drikke shaken rett før eller underveis i økten istedenfor etterpå. Vil ikke det gi ca samme effekt ?? Jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Doesn't matter had shake Kirill W. og 02-snapper 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 funka fett å ta den rett før.. pers på bøy i dag jo (og det MÅ helt utvilsomt skyldes timing av shake-drikking;)) Afterall, melis1988, Kirill W. og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.