Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg er ute etter små, gode, gainer tips for en matlei, kort fortalt. Har hatt god framgang, men har stagnert. Ser etter tips som kan gi ny boost. Ser helst etter nye mellommåltider som lett kan tas med/kjøpes ut, bulkeshaker, eller bare rett og slett ingredienser som kan legges til måltider og booste kcal inntaket.

Alt som hjelper å booste kcal inntak til nye høyder tas gledelig imot.

Snakker da om bare å bulke, og fett med på vogna går helt fint.

Vil bare gjøre oppmerksom på at jeg bare er ute etter småtips for å øke inntaket, og bare det. Ønsker ikke innvendinger på kostplanen min. Liker du det ikke, da styrer du unna tråden :)

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19801-dine-beste-gainer-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mente mer i maten :)

Olje i shake er sikkert mulig, men da tråkker du på tynn is.

Funker dårlig som gainer hvis det smaker så dårlig at du ikke drikker det.

Dressinger på mat er også en genial ting.

Krutonger er også ekstremt kaloritette.

Og så, etterhvert, kan du jobbe deg opp til det nivået her ;)

Jeg har brikt

Raptorial eller snapper, kan du gå nærmere på det med olje? Tilsette mer olje på mat? Shake? Bare litt mer spesifikt :p

Jeg har brukt olje som tilskudd i vanlig mat i perioder hvor jeg sliter med matlysten. Da feks ved å blande inn 1 ss olivenolje i havegrøten, lahe shaker og tilsette olje, ekstra dæsj ved steking, spe på med olje over ris, pasta og salat. Rør inn ekstra olje i supper.funker også i yoghurt

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...