Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hverken vanlig sort kaffe eller te inneholder kalorier. Ikke espresso heller med unntak av Nespresso og kapsler med smakstilsetninger (som man etter min mening bør styre unna uansett, siden det er så mye fantastisk svart kaffe å få).

Espressobaserte drikker vil da kun inneholde kalorier fra det man tar oppi. Det være seg cappuccinoens melk, con pannaens fløte eller Starbucks sukkerhelvete med kremfløte og gøgg.

Hverken vanlig sort kaffe eller te inneholder kalorier. Ikke espresso heller med unntak av Nespresso og kapsler med smakstilsetninger (som man etter min mening bør styre unna uansett, siden det er så mye fantastisk svart kaffe å få).

Espressobaserte drikker vil da kun inneholde kalorier fra det man tar oppi. Det være seg cappuccinoens melk, con pannaens fløte eller Starbucks sukkerhelvete med kremfløte og gøgg.

Men hallo, det smaker jo godt :D (jeg er ikke noe fan av sort kaffe vel og merke)

Du har bare smakt feil svart kaffe ;) dagligvarekaffe teller ikke!

Jeg har prøvd mye forskjellig, bl.a skikkelig presskannekaffe med malte bønner og hele pakka. Så når kaffeelskere sier at det er skikkelig kaffe, så har jeg prøvd for å se om det er noe jeg liker. Dessverre! Smaken er som baken, den er delt :D

Annonse

Mente vel de med smakstilsetning. Ganske facinerende hvor mye sukker man kan få i sånne.

True dat.. :( MEN, det er verdt det. Jeg trenger kaffe (faens morgentryne haha), men liker det som sagt ikke. Litt kalorier skader ikke så lenge det er tatt med i beregningen :) Koser meg med kaffe mokkaen min :D

True dat.. :( MEN, det er verdt det. Jeg trenger kaffe (faens morgentryne haha), men liker det som sagt ikke. Litt kalorier skader ikke så lenge det er tatt med i beregningen :) Koser meg med kaffe mokkaen min :D

Så lenge du ikke dytter innpå med 20 kopper om dagen tror jeg nok du klarer deg allikevel. Det finnes grenser for hvor pirkete hvermannsen skal bli også. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...