Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger hjelp til å lage meg et nytt program. Nå har jeg kjørt X-size i tre uker, men kunne tenkt meg litt flere økter i uken, helst på overkroppen.

Har trent styrke i 2 år, der målet mitt er økt styrke og volum. Spiser ca 3500 kcal om dagen.

Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19692-nytt-program-basert-p%C3%A5-x-size/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjapt utdrag fra Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen :whistle: :

4. DU GJØR FOR MYE TULL

Martin-Berkhan-Leangains.jpg

Dette bildet tok jeg i går, og jeg holder meg i denne formen året rundt.

Jeg bygde fysikken min primært med disse øvelsene: knebøy, markløft, benkpress, chins, tricep extensions og tåhev. De har vært grunnpillarene i programmet mitt i årevis. Jeg har lekt med andre øvelser, men bare i korte perioder.

Som du ser er dette kun én øvelser per muskelgruppe, minus mage og biceps, som jeg aldri egentlig har trent utenom helt i starten av min treningskarriere, og selv da kun veldig sporadisk.

Poenget er at folk flest kaster bort tiden sin på tull. Det tar fokus og innsats bort fra de tingene som faktisk gir resultater.

Kjapt utdrag fra Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen :whistle: :

4. DU GJØR FOR MYE TULL

Martin-Berkhan-Leangains.jpg

Dette bildet tok jeg i går, og jeg holder meg i denne formen året rundt.

Jeg bygde fysikken min primært med disse øvelsene: knebøy, markløft, benkpress, chins, tricep extensions og tåhev. De har vært grunnpillarene i programmet mitt i årevis. Jeg har lekt med andre øvelser, men bare i korte perioder.

Som du ser er dette kun én øvelser per muskelgruppe, minus mage og biceps, som jeg aldri egentlig har trent utenom helt i starten av min treningskarriere, og selv da kun veldig sporadisk.

Poenget er at folk flest kaster bort tiden sin på tull. Det tar fokus og innsats bort fra de tingene som faktisk gir resultater.

Vel, det er jo ikke svar på spørsmålet mitt. Før trente jeg knebøy, mørkløft og benk 2-3ganger i uken. Nå klarer jeg 5x3 145kg i mark, 8x3 105kg i benk, 5x3 125kg knebøy. Så tror ikke jeg lider av kukerundtsyndromet :)

Du kan prøve noe slikt men bør da trene 5 ganger per uke.

Dag 1: bryst, skuldre, triceps

Dag 2: Bein

Dag 3: Rygg, bicesp

Dag 4: Gjenta økt 1

Dag 5: Gjenta økt 2

Noen uker blir det 3 dager på overkropp andre fire dager på overkropp.

Både X-size og Phat har tilstrekkelig med dager på overkropp til å gi deg all Kindz of gainssss, men det er samtidig viktig å trene noe som motiverer deg. Så dersom flere overkropp økter gjør det så kjør på.

Håper fremgangen med X-size programmet mitt har vært bra:)

T

Du kan prøve noe slikt men bør da trene 5 ganger per uke.

Dag 1: bryst, skuldre, triceps

Dag 2: Bein

Dag 3: Rygg, bicesp

Dag 4: Gjenta økt 1

Dag 5: Gjenta økt 2

Noen uker blir det 3 dager på overkropp andre fire dager på overkropp.

Både X-size og Phat har tilstrekkelig med dager på overkropp til å gi deg all Kindz of gainssss, men det er samtidig viktig å trene noe som motiverer deg. Så dersom flere overkropp økter gjør det så kjør på.

Håper fremgangen med X-size programmet mitt har vært bra:)

Takk for svar :-)

Har du lagt til noe øvelser på X-size programet? Og har du økt mye i styrke volum ? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...