Gå til innhold

Trenger noen tanker folkens..


Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle putte denne, men prøver her.

Det er noe jeg syns er litt rart. Den siste uken har vært skikkelig merkelig for meg i forhold til mat. Jeg spiser akkurat det samme som før, men blir på en måte mye fortere mett og kan 'glemme' å spise, eller det vil si at jeg kan gå lenge uten å tenke over at jeg må spise....

Jeg har tenkt på mulig grunner til dette, for det begynner å bli temmelig plagsomt at jeg skal gå rundt å føle meg oppblåst, svær eller feit :p Ja, jeg har mine dager jeg også, men har ikke pleid å ha en hel uke :p Det kan selvfølgelig bare være ... noe rart, men jeg lurer på hva jeg kan gjøre. Evt gjøre. Vet ikke.

Jeg har tenkt på om jeg gjør noe annerledes, om jeg spiser noe annerledes, om jeg trener annerledes eller hva det kan skyldes. Jeg kan ikke komme på en eneste grunn. Jeg har akkurat samme aktivitetsnivået, jeg sover like mye, jeg sitter akkurat like mye på rumpa, etc etc. You get the point.

Any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... Ser den altsá :) Legg bort speilet, og ikke tenk sá mye. Av egen erfaring vet jeg at man föler seg verre enn det andre ser. Sá jeg er sikker pá det ikke er sá ille. Og om bildet ditt stemmer, har du kommet lenger enn meg. Fine ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Jester

Tror feilen ligger en plass mellom deg leanmachine og speilet. Det jeg mener er at om du bare roer ned og tar dette i morgen så inns3r du at det er bare tull. Evt andre ting som påvirker som ikke har noe med to tacolefser å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom det jeg har sagt til meg selv også. Men det har ikke bare gått over i morgen, som du sier. Poenget med tacolefsene :p var jo at det ikke er så utrolig mye mat og jeg ikke fatter hvrfor jeg plutselig er stappmett av det når jeg ikke har vært det på kjempelenge, og jeg ikke syns det makes any sence.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Mine tanker * veier lite og er tynn osv osv = føler seg som en hval * DAAAFUUUUUQ?:p

Vær happy med deg selv! Ikke gå rundt og surr i tankene dine. Du vet godt at du ikke er en hval osv osv osv! :)

Ang mat=matlei?Prøv noe ny mat/varier i noe. Gjør hverdagen litt annerledes. Dropp spisemønster/forandre litt på det osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...