Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var litt av poenget mitt med at du ser bra ut, for du er ikke bare bein slik jeg var :) Skjønner godt at du ikke syntes det er artig, så da er det bare å spise. Og det er veldig bra at du liker å drive på med trening og ikke "tvinger" deg på senteret slik en del kan gjøre. Indre motivasjon er gull verdt :)

Yes, hjelper godt med tipsene jeg får her inne :) hehe ja, veldig glad for at jeg slepper å tvinge meg selv på trening ;p uff, må være slitsomt.

Ikke ta fra bunnpris ;) søk på bare vikinghorn f.eks 250kcal per 100g rundstykker bare søk vikinghorn, ikke noe merke!

Jeg forsøkte helhjerta å gå til den her matloggen men det ble altfor mye styr og tok greit lang tid :p tror ikke det var noe for meg - så får heller bare spise mer.

Flytende kalorier er bra greier, og dersom du ikke har lyst til å bøtte nedpå store mengder litago (noen kan jo ha noe imot sukkerinnholdet:whistle:), så selger de næringsdrikker på apoteket med opptil 400 kalorier per flaske. 400 kalorier på 200 ml drikke, det bidrar godt på dagsinntaket! I tillegg gjelder det å spe på med energirike matvarer, eks nøtter er jo veldig energitett.

Flytende kalorier er bra greier, og dersom du ikke har lyst til å bøtte nedpå store mengder litago (noen kan jo ha noe imot sukkerinnholdet:whistle:), så selger de næringsdrikker på apoteket med opptil 400 kalorier per flaske. 400 kalorier på 200 ml drikke, det bidrar godt på dagsinntaket! I tillegg gjelder det å spe på med energirike matvarer, eks nøtter er jo veldig energitett.

Hvordan er prisen på disse næringsdrikkene?

Annonse

Jeg forsøkte helhjerta å gå til den her matloggen men det ble altfor mye styr og tok greit lang tid :p tror ikke det var noe for meg - så får heller bare spise mer.

Mer næringsrike kilder, altså fetere produkter. Fett har jo over dobbelt så høy energimengde som karb/prot og dermed trenger du ikke trykke i deg så enorme mengder.

Men som de fleste andre sier, mer næring !

Æsj, men noe stemmer ikke.. Hvordan får jeg til å få muskler men samtidig gå ned i fettprosent så de syns? For den ene må jeg jo ha overskudd og den andre underskudd ;s + det som skulle vært muskler har jo blitt til lovehandles isteden :((

Æsj, men noe stemmer ikke.. Hvordan får jeg til å få muskler men samtidig gå ned i fettprosent så de syns? For den ene må jeg jo ha overskudd og den andre underskudd ;s + det som skulle vært muskler har jo blitt til lovehandles isteden :((

Ikke for å være frekk; men altså - du veier under 40 kilo.... om du har sidevalker så tror jeg det er psyken din det er noe med :(

Ikke for å være frekk; men altså - du veier under 40 kilo.... om du har sidevalker så tror jeg det er psyken din det er noe med :(

Haha, jeg skjønner hva du mener! Uttalte meg vel kanskje litt feil. Poenget er at jeg får mer "fett" enn muskler :/

1) Ikke tren hver eneste dag når du sliter med å få i deg næring.

2) Ikke kast i deg så mye du klarer, da kommer du til å legge på deg en del fett som du garantert blir misfornøyd med og kommer til å prøve å kvitte deg med. Da kommer du igjen til å trene hver dag, spise mindre og sirkelen er i gang igjen. Jeg mener ikke at du skal bekymre deg over litt ekstra fett, kroppen kler det. Men ingen er tjent med å prøve å legge på seg mest mulig, raskest mulig.

Regn ut omtrentelig hva du forbrenner i løpet av en dag og legg deg over dette med god margin, men ikke overdriv.

Havregryn i helmelk er verdens enkleste og rimligste måltid med en solid mengde kalorier.

Annonse

1) Ikke tren hver eneste dag når du sliter med å få i deg næring.

2) Ikke kast i deg så mye du klarer, da kommer du til å legge på deg en del fett som du garantert blir misfornøyd med og kommer til å prøve å kvitte deg med. Da kommer du igjen til å trene hver dag, spise mindre og sirkelen er i gang igjen. Jeg mener ikke at du skal bekymre deg over litt ekstra fett, kroppen kler det. Men ingen er tjent med å prøve å legge på seg mest mulig, raskest mulig.

Regn ut omtrentelig hva du forbrenner i løpet av en dag og legg deg over dette med god margin, men ikke overdriv.

Havregryn i helmelk er verdens enkleste og rimligste måltid med en solid mengde kalorier.

Tja, nå som je har fått mer jobb hver dag så får jeg nok ikke trent hver dag lengre. Vil ikke si at jeg kaster i meg hva som helst og så mye jeg klarer - men jeg spiser jo mer enn hva jeg vanligvis gjør nå, det gjør jeg. Med den intensjon å gå opp i vekt, men ved muskelvekst og ikke fett :p Det er selvfølgelig ikke meningen å gå opp så mye som mulig på kortest mulig tid, men vil jo gjerne ha en progresjon fremover. Havregryn spiser jeg hver dag, så da er jeg vel litt på vei :) takk for interesse og råd !

Hvordan trener du kondisjon? Jeg ville anbefalt deg å droppe disse kondisjonsøktene og konsentrert deg om styrke og heller hatt noen intervalløkter på slutten av styrkeøkten :) F.eks. 30 sek maks innsats, 10 sek hvile x 8 :) Også ville jeg gradesvis lagt til mer energigivende mat i kostholdet slik at det ikke blir sjokk for kroppen :)

Trenet intervall på mølla. Sjekk loggen så ser du ;) hmm ja, er jo evnt en mulighet..høres bra ut!! Takk for tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...