Gå til innhold

Matbokser med bra kvalitet?


whph

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så lurer jeg på hvor jeg kan kjøpe matbokser med god kvalitet? Med god kvalitet mener jeg mest at de er såpass tett at man kan ha matboksen i veska/bagen/sekken uten at det blir "matsaft" utover det hele... De trenger ikke være dyre (les: helst så billig som mulig, man trenger da ikke kaste penger rundt seg;)).

Jeg har ganske mange sånne Coline-bokser fra Clas Ohlson som jeg i grunn er ganske fornøyd med, men aller helst har jeg lyst på RUNDE matbokser (skålformet på en måte) i ulike størrelser- som er tett. Ikke 100% tett, men som sagt såpass tett at jeg kan ha en salat i f.eks, uten at "salatvann" renner ut av boksen.. Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Jeg har lett OVERALT føler jeg... :p

Evt om noen har tips om gode matbokser generelt, også de som ikke er runde, så gjerne kom med de!:) Jeg er sikker på at noen her inne har noen erfaringer, da det er mange "matpakke-folk" her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tupperwear

Tupperware har jeg mye kult fra- bl.a en awesome løkkutter (no more tears, hurra!) og en genial salatbolle som gjør at salaten holder seg i evigheter i kjøleskapet :p Men alle Tupperware-tingene jeg eier har bare vært gaver. Hvor/hvordan man kjøper og får tak i disse Tupperware-produktene, derimot, aner jeg ikke. Haha! Det er jo dessuten veldig dyrt har jeg inntrykk av. Men jeg kan riktignok skrive under på at det er meget gode produkter, så det er jo verdt det :)

WHOA! Her var det jo runde matbokser også! :woot: Men... kan man bestille fra denne nettsiden? Ser ikke pris eller noe som helst på produktene. Mulig jeg som bare er blind :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjenne noen som selger Tupperware ;)

Whaaat, hva for en konspirasjon er dette? Haha :p Får vel høre med de jeg har fått Tupperware-gaver hos da, om hvordan jeg kan få adgang til den "indre sirkel" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet jo hva Tupperware er, sant? 97% av Norges befolkning gjør vel det :p

Haha, ja, selvsagt vet jeg hva det er- men jeg har bare aldri kjøpt produkter derfra selv. Trodde dette var noe man bare kunne bestille over nett, evt kjøpe i butikk, men den gang ei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHOA! Her var det jo runde matbokser også! :woot: Men... kan man bestille fra denne nettsiden? Ser ikke pris eller noe som helst på produktene. Mulig jeg som bare er blind :p

Hvis du skjekker fremsiden der så ser du hvilke varemerker det eier, så se f.eks der de selger hammarplast og smartstore.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...