Gå til innhold

Knebøyteknikk - video


Freddd

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om noen kunne være grei å gi tilbakemelding på knebøyteknikken min.

Jeg har slitt med vonde knær, men kjenner ikke noe etter at jeg har fått løftesko.

Jeg har forsøkt å både fokusere på å ha ryggen mest mulig rett, samt å ikke komme for langt frem med knærne, men merker at når jeg fokuserer på det ene så glir det andre gjerne litt ut. Har fått gode tips fra flinke folk, men jeg kan ikke mase på de hver gang jeg er på trening.

Sett nr 2 og 3 er de tyngste for meg og derfor de viktigste å se på. Siste sett føler jeg forresten at jeg kom litt langt frempå.

61847840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, som jeg skriver er det mange flinke folk der som har gitt tilbakemelding.

Men man detter jo ofte tilbake til gamle synder og jeg trener ofte på tidspunkt det

er veldig få folk der. Boksen er der for å vite at jeg går dypt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke ta meg på tærne når jeg bøyer meg ned. Rekker vel sånn ca midt på leggen :)

Du behøver ikke strake bein, nøkkelen er hvorvidt du klarer å komme til bunnposisjon med en rak rygg og uten å falle :) Du, som meg, som mange andre, må jobbe med stretching og mobilitet flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...