Gå til innhold

Rød anorakk (S), Nike-sko. Billigbillig :)


whph

Anbefalte innlegg

Føler jeg tar litt av med tråder på denne kategorien av forumet (haha), men det hadde vært så herlig å få solgt unna ting jeg virkelig aldri bruker :happy:

Selger min kjære røde anorakk som jeg kjøpe i fjor vår. Jeg elsker den, men den har likevel bare blitt brukt 1-2 ganger da jeg aldri klarer å kombinere den med klærne jeg går i til vanlig (er et kjole- og skjørt-menneske, så da passer liksom ikke anorakk). Kjøpte den ny for 799,- fra twentyfour.no, samme jakke som denne:

Geilo Anorakk Dame Nordisk Anorakk - Next Sport AS

. Selges for 300 kroner! Er størrelse small. Jakken er helt som ny, så dette er jo et sabla bra tilbud spør du meg :pSOLGT

Og så de knallrosa Nike-skoene jeg kjøpte, men som ikke passer (lærdom: prøv sko før du kjøper.....), og som dermed aldri er brukt. Selges for den vanvittige sum 150 kroner. Yes, you heard me, bare 150 kroner. De er størrelse 39 og er normale i størrelsen (jeg er mer 38, så derfor passet ikke disse). SOLGT

Spør vi vei ved eventuelle spørsmål :)

(selger forresten fortsatt Nixon-klokke og iPod: Selges BILLIG: Nixon "The Player"-klokke, New Era caps, iPod nano.. | Fitnessbloggen Forum)

post-22875-1444092713301_thumb.jpg

post-22875-14440927136198_thumb.jpg

post-22875-14440927136712_thumb.jpg

post-22875-14440927137061_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...