Gå til innhold

Ryggen låste seg, synspunkter?


CupCayk

Anbefalte innlegg

Halloen, skulle smøre meg brødskiver idag, det gikk ikke bra :) Lente meg forsiktig fremover etter kniven og AUU! kjentes ut som jeg ble knivstukket i ryggen. Jeg hev etter pusten, det stakk, fikk fa** ikke luft :) Det er kun da jeg bøyer meg fremover at jeg kjenner det, bakover går fint. Prøvde forsiktig å ta en sit-up i morges, kun for å sjekke tilstanden. Da jeg var 10cm over gulvet bare hogg det og jeg måtte stoppe.

1404453.jpeg

Har merket to punkter med grønn prikk her, det er her det gjør vondt. Skal ikke trene i helga, fikk råd fra en fysio dame om å holde meg i ro, hvis det ikke går over blir det fysio time på mandag. Er det noen med erfaring fra kink i ryggen eller muskelkramper ell.l som kan forklare meg litt? Er helt blank når det kommer til ryggproblemer. Er så nysgjerrig :) Det stråler ikke ned i beina, så prolaps skal da være utelukket etter hva jeg har skjønt.

Blir glad for tips og råd fra folk som kan dette bedre enn meg, takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en låsning. Smerter om du roterer overkroppen? Smerter om du trekker pusten dypt? Om det er en låsning går det ofte over av seg selv i løpte av noen dager til en uke, om det ikke gjør det er det som regel veldig greit å få orden på om du kommer deg til en terapeut. De første dagene er det greit å ta det pent, men hold deg i bevegelse og hold det varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk råd til å legge meg litegrann på rygg, ha en ispose på litt. Få roet det ned, så skulle jeg gå turer, alltid holde det i bevegelse. Hvis jeg satt meg ned skulle jeg få våkne opp til vonde smerter imorgen sa dem på fysioen. Hvis dere mener det høres ut som en "låsning" så får jeg håpe dette går over fort da. Hadde gledet meg til markløft ikveld :( den droppes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...