Gå til innhold

Pullups programmet


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Jeg har såvidt prøvd på pullups men må vel (foreløpig) være en av de dårligste i verden til dette ...... Hvis jeg bruker den maskinen hvor du kan få hjelp av vekter så er jeg omtrent på min egen vekt før jeg kommer opp.

Litt usikker på om det er min egen vekt (178 cm/82 kg) , dårlige teknikk eller manglende muskler som hindrer det. Sannsynligvis en kombinasjon av alle 3.

Dere som klarer dette hvor mye løfter dere i markløft/nedtrekk feks ?

Jeg sliter selv med dårlig rygg og det tror jeg kommer av manglende/skjevfordelt muskulatur og stiv/lite bevegelig muskulatur - tror også pullups er en god øvelse for å få ryggen 'på plass'. Klarer jeg en pullup er sanns. ryggmusklene velgungerende også.

Skal jo gi meg f... på at dette skal jeg klare en dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også bli god i chins/pull ups, fordi kjærseten min tror jeg aldri vil bli sterk nok til å klare en. Yeah right - får se på det da! (y) Jeg har ikke tenkt til å fortelle han om fremgangen, før han står der med sjegget i postkassen og har tapt veddemålet. Det i seg selv er motivasjon til 1000! (Selvfølgelig, det er en kongeøvelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...