Gå til innhold

Hvor er det billigst å kjøpe kosttilskudd?


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Lurer på hvor det er billigst å kjøpe kosttilskudd hen? Utlandet, nettsider?

Har skikket litt rundt, men kanskje dere bruker andre nettsider enn proteinfabrikken, gymgrossisten og x-life. Har bestilt fra de alle, fornøyd med servicen og leveransetiden, men er nysgjerrig på andre nettsider også som eventuelt er billigere..

Skal begynne på en diett av Tommi Thorvildsen og der ville han ha med forskjellige tilskudd som jeg ikke har fra før av..

Disse er dem jeg er på utskikk etter;

  • CLA
  • ZMA
  • Kre-alkalyn
  • L-glutamin
  • Amino liquid extreem

Om dere vet om noe som kan erstatte noen av disse jeg satte opp så tas tips imot med åpne armer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Lurer på hvor det er billigst å kjøpe kosttilskudd hen? Utlandet, nettsider?

Har skikket litt rundt, men kanskje dere bruker andre nettsider enn proteinfabrikken, gymgrossisten og x-life. Har bestilt fra de alle, fornøyd med servicen og leveransetiden, men er nysgjerrig på andre nettsider også som eventuelt er billigere..

Skal begynne på en diett av Tommi Thorvildsen og der ville han ha med forskjellige tilskudd som jeg ikke har fra før av..

Disse er dem jeg er på utskikk etter;

  • CLA
  • ZMA
  • Kre-alkalyn
  • L-glutamin
  • Amino liquid extreem

Om dere vet om noe som kan erstatte noen av disse jeg satte opp så tas tips imot med åpne armer :)

Utlandet er meningsløst for ting som er lovlig å selge i Norge pga fortollingsgebyrer og mva. Alle disse tingene får du i Norge, eksempelvis fra Norkost.no:

Kre-Alkalyn får du til 349,- for 240 kapsler her:

kre-alkalyn EFX - Norkost.no

Men du kan like godt bruke Creapure, selv om kapsler er mer praktisk.

ZMA: ZMA 360kapsler (3x120kapsler) - Norkost.no 360 kapsler for 297,-

Norkost har de andre tingene også. Amino Liquid Extreem er vel bare en ferdigblandet aminosyreblanding? Om du skal ha det så ville jeg heller kjøpt Xpand FX eller noe (søk på Norkost.no), men tipper de har en slik ferdig flaske også.

Finnes mange nettbutikker og ymse produkter rundt om. Norkost leverer ihvertfall kjapt og har greie priser. Dessuten er Stig Ingebrigtsen jævlig hyggelig og Norges mest rippede daglige leder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet er meningsløst for ting som er lovlig å selge i Norge pga fortollingsgebyrer og mva. Alle disse tingene får du i Norge, eksempelvis fra Norkost.no:

Kre-Alkalyn får du til 349,- for 240 kapsler her:

kre-alkalyn EFX - Norkost.no

Men du kan like godt bruke Creapure, selv om kapsler er mer praktisk.

ZMA: ZMA 360kapsler (3x120kapsler) - Norkost.no 360 kapsler for 297,-

Norkost har de andre tingene også. Amino Liquid Extreem er vel bare en ferdigblandet aminosyreblanding? Om du skal ha det så ville jeg heller kjøpt Xpand FX eller noe (søk på Norkost.no), men tipper de har en slik ferdig flaske også.

Finnes mange nettbutikker og ymse produkter rundt om. Norkost leverer ihvertfall kjapt og har greie priser. Dessuten er Stig Ingebrigtsen jævlig hyggelig og Norges mest rippede daglige leder :)

Tusen takk for mye informasjon! Skal sjekke litt på norkost nå :) Sjekket tilsammen for å sammenligne priser mtp. mengde og pris fra proteinfabrikken, men skal sjekke norkost helt klart! Hadde glemt den siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...