Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "StineB skrev:
Beklager mister, her er veiene isbelagte! Noe jeg for øvrig misliker, dritt å gå tur med hunden når jeg må gå småsmå skritt for ikke å tryne. Hurra..!

Godt formålet med turen foregår innendørs da :)

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Nååå skal det klages..! Skulle egentlig stå litt tidlig opp idag, men forsov meg, så fikk ikke trent (eller veid meg; veier meg etter frokost på trening). Skulle egentlig ha ei som skulle komme og se på leiligheten min, så da ble det rydding og vasking frem til det. Hun skulle komme 4, kvart på fire ringer hun og sier hun ikke kommer da hun har fått en annen leilighet... Så da kunne jeg egentlig trent..! Jaja, bestemmer meg for at det får holde med boksetrening i kveld. Tror du bilen vil starte..? Neeeeida, aldri hatt det problemet før, men idag skjedde det. Fikk heldigvis låne naboen sin bil. Så rakk akkurat boksing, men det vil jo si at nå som jeg endelig har fri, så kommer jeg meg ikke på trening. Okey, kan ta bussen, men må ta fire busser, og bare bussene vil ta to timer =( Årrh... Drittbil..! Får bare beklage rotete innlegg:)

Skrevet

Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke har en døyt konsentrasjon til å lese på mikroøkonomieksamen som jeg skal ha på LØRDAG! Hvorfor i alle dager ha eksamen på LØRDAG!?

Vil ha ferie NÅ!

Skrevet
  "Eilin skrev:
Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke har en døyt konsentrasjon til å lese på mikroøkonomieksamen som jeg skal ha på LØRDAG! Hvorfor i alle dager ha eksamen på LØRDAG!?

Vil ha ferie NÅ!

Eksamener på lørdager burde faktisk ikke vært lov..! :)

Skrevet

Holder på å fryse ihjel på jobb.... -17,5 grader ute. Har på ullsokker, superundertøy og skjerf,,, INNE! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mad:

Skrevet
  "Eilin skrev:

Vil ha ferie NÅ!

Har du den klokka 09?

Ville myyye heller hatt den på lørdag enn fra 14-18 som jeg hadde makroeksamen, hehe

Annonse

Skrevet
  "CamillaLor skrev:
biologieksamen i.morgen. Har ikke lest pensum en gang.

dette går veien vet jeg!

Lykke til! :)

Jeg har mikroeksamen på lørdag, og jeg vet nesten ikke hva faget går ut på :p

Skrevet
  "Velvet skrev:
Har du den klokka 09?

Ville myyye heller hatt den på lørdag enn fra 14-18 som jeg hadde makroeksamen, hehe

Hehe:p har den fra klokken 9 ja... Kjipt at det er på en lørdag uansett! :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...