rudboy Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 "StineB skrev: Beklager mister, her er veiene isbelagte! Noe jeg for øvrig misliker, dritt å gå tur med hunden når jeg må gå småsmå skritt for ikke å tryne. Hurra..! Godt formålet med turen foregår innendørs da
StineB Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 "rudboy skrev: Godt formålet med turen foregår innendørs da Indeed
rudboy Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Sikkert postet før, men shit happens StineB 1
tipptopp Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 *lete på finn.no etter tur til varmere strøk i februar <3 " Eilin 1
StineB Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Nååå skal det klages..! Skulle egentlig stå litt tidlig opp idag, men forsov meg, så fikk ikke trent (eller veid meg; veier meg etter frokost på trening). Skulle egentlig ha ei som skulle komme og se på leiligheten min, så da ble det rydding og vasking frem til det. Hun skulle komme 4, kvart på fire ringer hun og sier hun ikke kommer da hun har fått en annen leilighet... Så da kunne jeg egentlig trent..! Jaja, bestemmer meg for at det får holde med boksetrening i kveld. Tror du bilen vil starte..? Neeeeida, aldri hatt det problemet før, men idag skjedde det. Fikk heldigvis låne naboen sin bil. Så rakk akkurat boksing, men det vil jo si at nå som jeg endelig har fri, så kommer jeg meg ikke på trening. Okey, kan ta bussen, men må ta fire busser, og bare bussene vil ta to timer =( Årrh... Drittbil..! Får bare beklage rotete innlegg:) Eilin 1
Eilin Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Skrevet 7. desember 2011 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke har en døyt konsentrasjon til å lese på mikroøkonomieksamen som jeg skal ha på LØRDAG! Hvorfor i alle dager ha eksamen på LØRDAG!? Vil ha ferie NÅ!
StineB Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 "Eilin skrev: Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke har en døyt konsentrasjon til å lese på mikroøkonomieksamen som jeg skal ha på LØRDAG! Hvorfor i alle dager ha eksamen på LØRDAG!? Vil ha ferie NÅ! Eksamener på lørdager burde faktisk ikke vært lov..! Eilin 1
Gjest Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Holder på å fryse ihjel på jobb.... -17,5 grader ute. Har på ullsokker, superundertøy og skjerf,,, INNE! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mad:
Fjonana Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Skal ha kjemitentamen i morgen. Med andre ord; jeg burde ikke sitte på fitnessbloggen.no...:whistling: Eilin 1
Velvet Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 "Eilin skrev: Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg ikke har en døyt konsentrasjon til å lese på mikroøkonomieksamen som jeg skal ha på LØRDAG! Hvorfor i alle dager ha eksamen på LØRDAG!? Vil ha ferie NÅ! Har du den klokka 09? Ville myyye heller hatt den på lørdag enn fra 14-18 som jeg hadde makroeksamen, hehe
Kristian Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 fortsatt i dårlig form og det eneste jeg tenker på er.........trening!
jallajalla Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 biologieksamen i.morgen. Har ikke lest pensum en gang. dette går veien vet jeg!
Kristian Elvebu Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 "CamillaLor skrev: biologieksamen i.morgen. Har ikke lest pensum en gang. dette går veien vet jeg! Må lære deg å bruke tiden fornuftig, og ikke sløse den vekk på å krangle med meg på nett!
Eilin Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 "CamillaLor skrev: biologieksamen i.morgen. Har ikke lest pensum en gang. dette går veien vet jeg! Lykke til! Jeg har mikroeksamen på lørdag, og jeg vet nesten ikke hva faget går ut på
tipptopp Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 betaler regninger å ser saldoen nærmere seg null... Eilin 1
Eilin Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Skrevet 8. desember 2011 "Velvet skrev: Har du den klokka 09? Ville myyye heller hatt den på lørdag enn fra 14-18 som jeg hadde makroeksamen, hehe Hehe:p har den fra klokken 9 ja... Kjipt at det er på en lørdag uansett!
Anbefalte innlegg