Myralill Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Ok så jeg så en annonse om noe som het "bailine" Bailine » Figurslanking og vektkontroll for kvinner! Jeg tenkte først veldig mye på TVshop siden det er sånne strøm sirkler. Men jeg var inne på siden å leste: Når du kommer til salongen blir du målt og veid. Målene blir registrert i vårt dataprogram som regner ut dine idealmål. Deretter får du en GRATIS prøvetime. En prøvetime tar ca. 45 minutter, men du bør regne med ca. 1 time den første gangen siden vi også lager en figuranalyse. Neste gang du kommer finner vi et treningsprogram som er tilpasset akkurat deg og din figur. Velkommen! Ble da veldig interessert å ringte, fikk en prøve time men prisen etter den lå vel på 4-6000 kr for 10 ganger så blir prisen satt ned 50%. Jeg har ikke lyst til å slutte å trene vanlig.(Så dette er ikke noe jeg gjør for å være lat) Jeg bare føler at jeg ikke gjør ting rett, kostholdet mitt er så på tryne at det ikke skulle vært lov og jeg ser ingen forandring i speilet.. Da virker jo dette helt fantastisk.. men så mange tusen.. er det virkelig verdt det? Er det noen her som har erfaringer med dette eller noe form for peiling? Skal dit på mandag å vet at hun jeg skal til gjerne vil selge sine behandlinger så hun vil vel ikke si noe negativt om sine behandlinger. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Du sier at du ikke har lyst til å slutte å trene vanlig? Hvordan trener du til vanlig? Og hvorfor betale 4-6000 for kostholdsplan og treningsplan, når du kan få det til en mye billigere penge ved å gå til for eksempel en personlig trener? Hva er du ute etter? Hva er målet ditt? Det er ikke akkurat slik at man må ha en kostholdsplan/treningsplan som er skreddersydd din kropp - da de mest elementære elementer ved kosthold og trening er universalt gjeldende. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg bare føler at jeg ikke gjør ting rett, kostholdet mitt er så på tryne at det ikke skulle vært lov og jeg ser ingen forandring i speilet.. Her har du løsningen din. Et annet treningsprogram løser ingenting - ikke et eneste treningsprogram i hele verden gir deg de resultatene du ønsker alene, hvis ikke du passer på å få i deg den maten du trenger. Spar pengene dine og bruk de på lørdagstilbud på biff Velvet og Kristin Charm 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Signerer Mette M! Hva med å fortelle oss hva du synes er vanskelig, Myralill, så kanskje vi kan hjelpe deg - helt gratis! :happy: Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myralill Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Ok så når det gjelder trening så er jeg veldig glad i styrketrening og løping/jogging. Det har falt litt ut på grunn av jobb siden det har vært mye sykdom som gjør at jeg jobber over 100%, på jobb går jeg mye både inne og ute. Har også en del forflyttning av personer. Så jeg sitter ikke helt stille. Har der i mot fått turnus plan til mai så nå skal det trenes og jeg nekter å ta på meg like mye som jeg har gjort, blir bare syk av det! Men kostholdet og matvanene mine er helt ødelagt grunnet turnus jobbingen. Jeg prøvde for en stund siden å gå på protein dietten for å venne meg litt av med all karbo og fett jeg får i meg.. Dette gjorde at jeg utviklet en ganske kjip spiseforstyrrelse, jeg spiste bare kylling med krydder, agurk og tomat og drakk 2-3 proteinshakes low carb.. Jeg endte opp med å være under 1000 kcal, 3-9 g karb, så å si ingen fett og 80-160 g protein. Ja jeg gikk ned som en drøm men jeg nektet å spise mat om jeg ikke fikk veie opp ALT som var og jeg måtte også beregne kcal,protein,karb og fett i ALT. Til slutt fikk kjæresten min nok å fikk meg bort fra dette. Så kom turnusen inn.. jeg jobber sein/tidlig en del, har også jobbet mye dobbel vakter. Når jeg jobber sein er jeg aldri sulten før jobb og når jeg blir sulten på jobb blir det små spising av ting jeg har hatt med i vesken, av og til drar vi på butikken å da kjøper jeg meg fjordland. Tingen er at jeg ALLTID er sulten når jeg kommer hjem kl 22 å da hiver jeg også innpå med mat/drit. Når jeg har hatt tidligvakt går det ofte litt bedre med middagen men jeg er litt for glad i pasta(velger alltid fullkorn) og fløtepoteter.. alt som er drit egentlig. Jeg har prøvd å spise biff med grønnsaker og saus men føler meg bare ikke mett etterpå... (Dette ligger sikkert psykisk fordi jeg har blitt mett av 100 g kylling.. er vel bare at hjernen sier noe mangler) Når jeg spiser biff med fløtepoteter der i mot blir jeg "mett". Derfor blir det ofte til at jeg lager fløtepoteter istede for grønnsaker. Hver gang jeg er i butikken så tenker jeg NÅ skal jeg kjøpe sunne varer som gir et sunt kosthold til både meg og min datter på 3 år.. men det føles jo som man går rundt i en jungel av ting.. nøkkelhull er villledende, jeg har lest 100 saker om hvorfor brød er bra og dårlig for deg.. det er liksom som alt er dårlig/bra samtidig og jeg bare gir opp å kjøper det vanlige... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Planlegging sier jeg bare. Hvorfor ikke ta med rester fra middagen dagen i forveien, på jobb? Det er mer fristende en eventuelt tørre brødskiver. Ta med deg frukt som du lett kan spise innimellom. Vannflaske. Angående hver gang du er i butikken - planlegging er nøkkelen. Hvis du ikke vet hva du skal lage til middag, velger man oftest den enkle løsningen når man er i butikken. Jeg har pleid å handle inn alt jeg trenger på mandager. Da har jeg alt jeg trenger til middager, eventuelt innkjøp av melk og brød gjør jeg innimellom. Funker fint. Billigere blir det også. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myralill Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg bruker egentlig aldri å lage for mye middag så har aldri rester. Har heller ikke så god plass til å fryse ned eller ha i kjøleskapet desverre. Jeg vil egentlig finne oppskrifter som er lett å lage, noe både jeg og datteren min vil like og ha godt av, Ikke tar 40-60 min å lage og kan varmes opp i mikro om nødvendig. Derfor hadde jo en kostholdsplan vært fantastisk, men som jeg sa 4-6000 for en kostholds plan.. kanskje litt drøyt. Skal i alle fall møte opp på gratis timen å få kropps analyse, så er det noen som har erfaringer med å få kropps analyse? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synan Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Kanskje du kunne dratt nytte av å lese deg litt opp på kosthold, for å manøvrere litt enklere i kaoset av "rett" og "galt"? Denne er fin hvis du ikke har sett den: FAQ - Kosthold | Fitnessbloggen Forum Ang kosthold kan du jo få hjelp til å lage en plan her inne? Kristin Charm har alltid mange gode tips på lur vet jeg! Og som jntdrm sier, ligger nok mye av nøkkelen i planleggingen. Jeg har forresten tatt en analyse på sånn Tanita-vekt med håndtak, men dette var mest for morroskyld og for å se endringer i muskel/fettmasse over tid. Hva har du tenkt å bruke resultatene til? Husk ihvertfall på at de påvirkes av mange ulike faktorer og ikke nødvendigvis er 100% riktige Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg bruker egentlig aldri å lage for mye middag så har aldri rester. Har heller ikke så god plass til å fryse ned eller ha i kjøleskapet desverre. Jeg vil egentlig finne oppskrifter som er lett å lage, noe både jeg og datteren min vil like og ha godt av, Ikke tar 40-60 min å lage og kan varmes opp i mikro om nødvendig. Derfor hadde jo en kostholdsplan vært fantastisk, men som jeg sa 4-6000 for en kostholds plan.. kanskje litt drøyt. Skal i alle fall møte opp på gratis timen å få kropps analyse, så er det noen som har erfaringer med å få kropps analyse? Jeg tror veldig mange tror det tar lang tid å lage god, sunn mat fra bunnen av - men det tar faktisk ikke så lang tid. Som sagt, planlegging er nøkkelordet. Sett deg ned når du har tid: Bla gjennom oppskrifter på matprat/kokebøker, skriv ned hva du lager når og hva du trenger å handle inn. Mange grønnsaker går som regel igjen i de fleste basic oppskriftene... Jeg er glad i matlaging og lager mye mat, men sjeldent jeg bruker så mye som 40-60 minutter på å lage mat. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myralill Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Ja det er sikkert planleggingen det er noe feil med, jeg skal være ærlig å si når jeg ser ting jeg aldri har hørt om i en oppskrift gir jeg ofte opp når jeg ikke finner det i første butikken. Da blir det lettere å ta en ferdig blanding der man tilsetter kesam/melk/vann eller noe annet i stede for å lage det fra bunnen av. Dette kommer der i mot ofte med mer salt en den man lager fra grunnen av og mindre av det som gjør grytene/suppene gode. Jeg er ikke noe mester på kjøkkenet, tør ikke lage mat for andre for jeg føler at maten jeg lager ikke er god nok. De som kommer på besøk her får høre "unnskyld" sikkert 10 ganger gjennom måltidet. Jeg hadde lyst å bruke kropps analysen til motivasjon, finne ut hvor fettet ligger/hvor mye for så å se hvor mye som "forsvinner". Er så lei av å bruke vekten og speilet for det av motiverer jo deg. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ja det er sikkert planleggingen det er noe feil med, jeg skal være ærlig å si når jeg ser ting jeg aldri har hørt om i en oppskrift gir jeg ofte opp når jeg ikke finner det i første butikken. Da blir det lettere å ta en ferdig blanding der man tilsetter kesam/melk/vann eller noe annet i stede for å lage det fra bunnen av. Dette kommer der i mot ofte med mer salt en den man lager fra grunnen av og mindre av det som gjør grytene/suppene gode. Jeg er ikke noe mester på kjøkkenet, tør ikke lage mat for andre for jeg føler at maten jeg lager ikke er god nok. De som kommer på besøk her får høre "unnskyld" sikkert 10 ganger gjennom måltidet. Jeg hadde lyst å bruke kropps analysen til motivasjon, finne ut hvor fettet ligger/hvor mye for så å se hvor mye som "forsvinner". Er så lei av å bruke vekten og speilet for det av motiverer jo deg. Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg hadde samme problemet før, og var veldig demotivert. Men så er det jo sånn at man MÅ ikke bruke alle ingrediensene i en oppskrift (med mindre det er snakk om dessert). Man prøver og feiler og lærer. Jeg anbefaler deg å kjøpe den store familiekokeboka. Mange flotte beskrivelser og en blanding av enkle, raske og vanskeligere oppskrifter. Jeg blar i den boka hele tida. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17401-hjelp/#findComment-663976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.