Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er kjempevanskelig å lage en god lunch som metter. Så da lurer jeg på hva dere andre spsier til lunch? Jeg skal ned i vekt, og stramme opp. Vet ikke om det har noe å si.

Også synes jeg også det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal ha som mellom måltid. Har dere forslag?

Hilsen ei som prøver å legge om kostholdet, men som ikke helt vet hvordan hun skal gå frem

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17324-lunch-og-mellom-m%C3%A5ltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er kjempevanskelig å lage en god lunch som metter. Så da lurer jeg på hva dere andre spsier til lunch? Jeg skal ned i vekt, og stramme opp. Vet ikke om det har noe å si.

Også synes jeg også det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal ha som mellom måltid. Har dere forslag?

Hilsen ei som prøver å legge om kostholdet, men som ikke helt vet hvordan hun skal gå frem

kyllingfilet med litt fullkornris og grønnsaker f.eks? :-)

Hva og hvor mye spiser du til lunsj nå? :) Mellommåltider er strengt tatt ingen nødvendighet. Du kan kanskje droppe noen av mellommåltidene til fordel for å spise mer i de store hovedmåltidene, og sultfølelsen vil kunne bli mindre plagsom. Om ikke er gode mellommåltider meieriprodukter som skyr og cottage cheese, gjerne blandet med frukt/bær/proteinpulver/nøtter (osv.) alt etter som hvordan du spiser ellers.

Lunsj ja :) Et fantastisk måltid midt på dagen som man gjerne forbinder med pause fra skole og arbeid. Hvordan er dagen din lagt opp? Spiser du lunsj hjemme, på skolen eller på arbeid? Liker du å ta med mat eller vil du ha forslag til hva du kan spise i kantinen?

Du vil ha noe som metter. En kjekk kyllingsalat kan jo være noe. Da kan du jo ha masse rart oppi og variere litt fra dag til dag slik at det ikke blir det samme hver dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...