Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Herregud. Jaja, det er jo noen som tror at brystøvelser for jenter kan redusere bryststørrelsen, men forskning viser at dette ikke er tilfellet.

Hvem har fortalt deg at jenter ikke bør kjøre skråbenk? Det må være årets kronidiot

Herregud. Jaja, det er jo noen som tror at brystøvelser for jenter kan redusere bryststørrelsen, men forskning viser at dette ikke er tilfellet.

Hvem har fortalt deg at jenter ikke bør kjøre skråbenk? Det må være årets kronidiot

Jupp.. I know :p En besserwisser som tror at han vet alt, dessverre.. Synd for han :p

Annonse

Hehe, ja må jo kjøre tungt seff ;)Kjører vanlig benkpress og flyes på brystdagen, så hvis jeg legger inn skråbenk er brystet komplett, sant?

Hva med å bytte ut flyes med dips så får du trent nedre del av brystet? :)

http://myrevolution.no/forum/f19/fa-storre-brystmuskler-na-3188/

Jeg kjørte også flat og skrå før, men nå kun flat og dips. Dette har gitt meg mye bedre resultater :)

God ide. Trener allerede dips jeg da men :p Jaja, jeg har ikke fått så store brystmuskler enda, kanskje fordi det ikke er noe å hente der. haha :p

Visste ikke det jeg :p

Jeg har i hvertfall fått mer volum etter at jeg begynte å fokusere på flat og dips og kutte skrå helt. Men det sitter jo langt inne når man "tror" at det er det beste. Prøv det ut du og ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...