Gå til innhold

Eksempler på delmål?


Tuva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Reduksjon i fettprosenten gjør midjen smalere, muskler gjør låra større ;) tror det er det hun mener! Det kan gjøre buksa for liten i låra og for stor i midjen ;) Men vanskelig å legge på seg muskelmasse på diett, med mindre du har svært mye fett som skal av noe det ikke ser ut som du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et godt mål må vel være å ta et skikkelig skippertak når det gjelder kostholdet. Spis gjevnlig (hver 3.time iallefall) for å holde forbenningen oppe, og spis sundt. Masse proteiner :)

Så er det vel ikke dumt å sette seg et mål om hvor mye cardio man skal kjøre iløpet av uka =)

Flott, takk for godt råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Redusere midjemålet med 4 cm

* Klare flere chins, dips eller pullups

* Vedlikeholde styrke i benkpress, knebøy og markløft mens man går ned i vekt

* Klare å løpe 3000m under 12 min (om du liker å løpe... tiden vil vanligvis bedres "automatisk" av at man blir lettere)

*

Tusen takk for fine råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt mål må vel være å ta et skikkelig skippertak når det gjelder kostholdet. Spis gjevnlig (hver 3.time iallefall) for å holde forbenningen oppe, og spis sundt. Masse proteiner :)

Så er det vel ikke dumt å sette seg et mål om hvor mye cardio man skal kjøre iløpet av uka =)

Forbrenningen slukner ikke hvis du lar være å spise hver 3. time. ;)

http://fitnessbloggen.no/de-10-storste-mytene-om-faste/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste du i det hele tatt noe fra artikkelen jeg linka til? Det holder å bare lese punkt nr 1.

Grunnene til at det hjalp for din del kan være mange. Mulig det å spise hver 2-3 time gjorde at du spiste mindre kcal totalt? Så lenge det funker for deg, skal jeg ikke kritisere hvordan du spiser. Men det er ikke nødvendigvis det eneste som er riktig ;)

For å holde meg litt til tema, Tuva:

Bruk et målebånd eller fettklype og sett deg som mål å minske X antall cm rundt ønsket sted, eller minske X antall mm på ønsket sted.

Ikke tenk så mye på vekta i seg selv.

Andre mål kan f.eks. være å klare 5 kg mer i knebøy eller klare en pullup (eller flere pullups).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...