Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nordic hamstrings - Fitnessbloggen

Du må bare finne noe å sette fast føttene i. Så er det bare å senke seg sakte ned mot gulvet, og prøve å komme fort opp igjen (mens man holder ryggen rett). Jævelig tung!

Nordic hamstrings - Fitnessbloggen

Du må bare finne noe å sette fast føttene i. Så er det bare å senke seg sakte ned mot gulvet, og prøve å komme fort opp igjen (mens man holder ryggen rett). Jævelig tung!

ok,prøver denne:D Takk for tips alle,tar gjerne imot flere :D

Annonse

Ah, ja det fikk jeg ikke med meg. Da er det nok tradisjonelle øvelser som utfall, bulgarsk utfall, bulgarsk utfall med fremre fot hevet, gående utfall, utfall bakover, utfall til siden, knebøy, goblet squat, step ups, nordic hamstring, glute hamstring raise på ball, strake markløft, romanske markløft, hip thrust etc.

Ah, ja det fikk jeg ikke med meg. Da er det nok tradisjonelle øvelser som utfall, bulgarsk utfall, bulgarsk utfall med fremre fot hevet, gående utfall, utfall bakover, utfall til siden, knebøy, goblet squat, step ups, nordic hamstring, glute hamstring raise på ball, strake markløft, romanske markløft, hip thrust etc.

Haha, hele smørbrødlisten her altså! ;)

Ja da har jeg det da:D Tusen takk:) Da skal jeg se litt om jeg finner noen favoritter,alle typer mark og utfall er seff på plass fra før av men den fremre foten hevet den må jeg kanskje prøve mer på:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...