Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

615%5C7640110704615%5CIDShot_225x225.jpg

Denne hadde de på Coop Mega i går! Fant ikke pris.

Så den på coop i dag, men på innholdsfortegnelsen stod stevia som siste ingrediens etter noe annet søtningsmiddel, så jeg synes det blir litt feil å kalle det for stevia.

Så den på coop i dag, men på innholdsfortegnelsen stod stevia som siste ingrediens etter noe annet søtningsmiddel, så jeg synes det blir litt feil å kalle det for stevia.

Har spist en sånn alt.... Fant den på rema 1000 i høst pris rundt 30 kr bare, om jeg ikke husker helt på viddene nå.

Så at det er kommet vitaminvann med stevia.

Annonse

Enig med deg at det blir feil å kalle ett produkt stevia,når det er proppet med andre søtstoff hvis dette er tilfelle.

Men er spent på hvilke produkter norge får med stevia. Synes godt dem kan få ketchup :)

Har spist en sånn alt.... Fant den på rema 1000 i høst pris rundt 30 kr bare, om jeg ikke husker helt på viddene nå.

Så at det er kommet vitaminvann med stevia.

Hvor har dem vitaminvann m stevia ? Me like! :)

Husk at Stevia i ren form er 1000 ganger søtere enn sukker, så om man ikke blander det med noe annet blir det vanskeligere å tilpasse rett mengde for de som er vant til sukker.

Husk at Stevia i ren form er 1000 ganger søtere enn sukker, så om man ikke blander det med noe annet blir det vanskeligere å tilpasse rett mengde for de som er vant til sukker.

Ja, men synes ikke det var mye tegn til stevia i den. Måte bruke en god del i forhold til hva jeg ville gjort om jeg brukte ren stevia. Synes navnet er litt missledene, de burde heller kalt det noe annet, og ikke bare stevia

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...