Gå til innhold

feil på PF 100% whey dunk?


Noly

Anbefalte innlegg

Har nettopp mottatt en ny dunk med 100% whey protein, og la merke til at blandingsforholdet har blitt endret.. fra 3dl+2scoops, til 2dl+3scoops.. det står fortsatt at det er 50 servings, så synes det er litt merkelig..

Tror nok det er en skrivefeil på dunken, men greit å høre her om andre har lagt merke til det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp mottatt en ny dunk med 100% whey protein, og la merke til at blandingsforholdet har blitt endret.. fra 3dl+2scoops, til 2dl+3scoops.. det står fortsatt at det er 50 servings, så synes det er litt merkelig..

Tror nok det er en skrivefeil på dunken, men greit å høre her om andre har lagt merke til det også :)

hørtes ut som en viktig sak for deg hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg prøver 100% whey protein.

Konklusjon: I forhold til pris er det et heilt greit produkt.

Blandes godt ut i enten vann og melk, helt uten klumper. Ingen vond ettersmak og smaker faktiskt godt ved bruk av skummetmelk. Ved bruk av vann bruker jeg bare litt mer pulver slik at vannsmaken elimeneres litt mer.

Så for 492 kr et helt kurant alternativ til mitt favorittpulver som er prozyme ifra tech nutrion, men som koster mer enn det burde.

Når jeg blander med vann bruker jeg ca, 2,5 scoops til 3 dl vann og når jeg har melk blir det ca. 2 scoops til 2 dl skummet melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp mottatt en ny dunk med 100% whey protein, og la merke til at blandingsforholdet har blitt endret.. fra 3dl+2scoops, til 2dl+3scoops.. det står fortsatt at det er 50 servings, så synes det er litt merkelig..

Tror nok det er en skrivefeil på dunken, men greit å høre her om andre har lagt merke til det også :)

Bra du sa i fra, Noly! Jeg kjøpte min første dunk nå, og blandet 3 scoops med 2 dl melk etter anvisning på dunken. Det var ikke så fryktelig godt...Så da blir det 2 scoops med 3 dl melk fra nå av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...