Gå til innhold

Craze ønskes kjøpt (Oslo)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser det er mye mas om craze, er det er proteiner e.l. ? Jeg tenkte kjøpe meg noen bokser om det er noe bra "sunt" ??

Dette er mitt første innlegg... Takker for alle svar.

Det er ikke proteiner i craze. Det er en såkalt "pre workout supplement", altså noe du tar før trening for å få mer futt i treningen. Du kan lese mer her:

Driven Sports (DS) Craze 238g From PredatorNutrition.com

Jeg tror litt av grunnen til at craze er så populært, er at du rett og slett blir ganske glad av det når effekten kicker inn skikkelig! Merkelig med sant. Du blir ikke sterkere eller fittere av det, men en lite energikick. Det kan også være med på å dempe sultfølelse noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid Biola for med en skje protein eller 2-3 under trening. For å få litt fart.

Virker bra tror jeg....

Dette er vel ennå bedre da tenker jeg?

Jeg fant den bye billigere her:

Driven Sports CRAZE at Bodybuilding.com: Lowest Prices for CRAZE!

Så jeg kjøper et par bokser for å teste. (Jeg sender di hjem fra US selv)

Men er dette noe som kan gi nedtur etterpå?

(Hjelp meg og dette blir feil tråd etc.)

OneMore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid Biola for med en skje protein eller 2-3 under trening. For å få litt fart.

Virker bra tror jeg....

Dette er vel ennå bedre da tenker jeg?

Jeg fant den bye billigere her:

Driven Sports CRAZE at Bodybuilding.com: Lowest Prices for CRAZE!

Så jeg kjøper et par bokser for å teste. (Jeg sender di hjem fra US selv)

Men er dette noe som kan gi nedtur etterpå?

(Hjelp meg og dette blir feil tråd etc.)

OneMore

Det kan i utgangspunktet ikke importeres fra land utenfor EØS eller noe sånn, men hvis du kjenner noen i usa som kan sende det til deg kan det jo gå bra.

Gir ikke noen nedtur nei men man burde ikke ta det for sent på dagen mtp. søvn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Jeg har allerede bestilt! Blir spennede om det gir noe mer fizz en min vanlige Biola ;)

Tror nok jeg uansett om det skulle gjøre det ender på biola etter en stund likevel....

Trives med det, da jeg trenger kaloriene... Kjemper meg opp i vekt.

Me prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...