Gå til innhold

ser dette bra ut?, kom gjerne med innspill


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det første som slår meg er at det kanskje ser litt lite ut?

Har du regna på hva denne måltidsplanen din inneholder av kalorier, karbohydrater, proteiner og fett?

Kanskje du kan fortelle oss litt om målet ditt med dette kostholdet?

Trener du i tillegg? Hvor mye og hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvorfor du kjører en 5-splitt? :)

Har du mye erfaring med styrketrening fra før av?

Normalt vil det nok være mer å hente i et fullkroppsprogram tre ganger i uka, om du ikke er en eliteutøver :)

Edit: 1400kcal når du i tillegg skal trene styrke og kondisjon fem ganger i uka gir ikke kroppen nok til å gjøre noe særlig produktivt med all den treningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ned 12 kg. du Gamla, jeg gikk ned 28 kg på grete roede, og har bestandig spist havregrøt på 40 gram havregryn og melk

Du musikkpia28, sa jeg noe annet? Jeg bare reagerer på det samme som de andre, det høres veldig lite ut, sesiellt for en frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trente en go del styrke før, men aldri vært fan av fullkroppsprogram hehe, mulig jeg som er teit, men føler jeg får mer utbytte av å dele det opp

Hva vil en god del si?

Og føler du bare at du får mer utbytte av det, eller har du logga progresjon når du har prøvd begge deler?

Proteinsyntesen er forhøyet i 48timer etter en treningsøkt. Det vil si at for at en muskel skal styrkes effektivt, må den trenes ca. hver andre dag. Hvordan du skal få det til med en 5-splitt ser jeg ikke helt for meg. Trener du ikke da hver muskelgruppe kun én gang i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får prøve ut 5-splitt og se hva som skjer om jeg får noe utbytte av det. men så lenge 1400 kalorier funker for meg så går det vel bra

Kan du ikke poste 5-splitten din da?

Er nysgjerrig selv her :)

Loggfører du øktene dine?

Jeg tror 5 dager i uka med trening på det kalorifattige kostholdet der fort kan føre til en smell, når det er så langt under normalt dagsforbruk selv om du skulle ligget i senga en hel dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 splitt

mandag: bryst, øvelser: benkpress, bare stang 3 sett - 8-12 reps, skrå pressflyes, samme sett og like mange reps

tirsdag: rygg: nedtrekk: 25kg, 3 sett, 8-12 reps. sittende roing. 30 kg , 3 sett, 8-12 reps

onsdag: skuldre:, skulderpress. 4 kg på hver hånd, 3 sett, 8-12 reps,, sidehev, samme kilo og samme sett osv

torsdag: bein: utfall, 4 kg på hver hånd, 3 sett, 8-12 reps, beinpress 80 kg, 3 sett, 8-12 reps

fredag. armer:biceps, hantelcurl::4-6 kg i hver hånd, 3 sett, 8-12 reps

hammercurl, samme

triceps: en arms triceps over hodet, 6 kg, 3 sett på hver hånd, 8-12 reps

hantel kickback, samme som over.

Mage trener jeg 3 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...