Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vær tålmodig.

Og da mener jeg i forhold til å IKKE hele tiden søke bekreftelse på hvor max-løftene ligger.

Tror du taper mye på å hele tiden søke mot max. La det være en repitisjon igjen i alle set du jobber med.

Sjekk ut maxen om tre måneder.

Om det er styrke du vil ha, gå på styrkeloft.no og finn mengde programmet der, kjør det. Da slepper du å tenke på å kjøre deg for mye ut.. Alt av vekter er allerede fastsatt når du plotter inn maksene.

Mer mat (RETT mat), mere søvn.

Annonse

Hadde du halvannen uke treningsfri når du hadde influensa så skal det ikke være nødvendig med noe mer treningsfri. Skal du igang med autoregulering så kjør noen uker med RPE 7-8 og en dag innimellom med RPE 8-9 uten droppsett så skal du snart se at energien kommer tilbake vil jeg tro. Rene dager med RPE 6-7 (speedtrening eller aktiveringstrening) og lavt volum er også effektive for å booste CNS.

Spiser rett rundt 3500 cals på treningsdager og 2500-2800 på hviledager, beveger meg LITE utenom løftingen, er 21 år, veier 80-82 kg om morgenen. Sover ellers nok om nettene. Den eneste åpenbare realistiske faktoren jeg ser for meg er årsak til at jeg ikke øker, er det at jeg for ofte kjører tungt (3-6 reps) til failure

Går vekta oppover da?

Ja er nok ikkje lurt å kjøre for tungt/failure hele tiden...

Sikker på at du har regna ut kaloriene rett da?

Uansett, om du ikke har gått opp noe på noen måneder så, spis mere.. (overskudd).

Sier ikkje at du trenger å legge på deg 1kg i uka, men noe overskudd er bra.. Det har du jo ikkje nå om du ikkje går opp ;)

Logger alt på myfitnesspal, veier maten osv. Nei det er jo sant... Hvor mye vekt i mnden mener du det er fornuftig å gå opp de neste 2-3 mndene, tatt i betraktning statsene mine?

Stats: 21 år, 80-82 kg, 188 cm høy

Løft: Benk 90 kg 3x4

Mark 195 kg x1

Chins 15 kg 3x5

3-6kg kanskje... Bare få igang et overskudd ihvertfall så blir ting mye greiere! Du veier jo ikkje akkurat mye med tanke på høyda ;)

3-6 kg per mnde?? Eller mente du 3-6 kg iløpet av de 2-3 mndene? Nei veier ikke så mye nei, hehe

I løpet av de månedene ja ;)

Er målet ditt styrke, så ville eg droppa den deffen før sommern... Du veier strengt tatt ikke mye, så ta deg litt tid det året her til å legge på deg litt mere masse, så tar du deffen neste sommer istedenfor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...